HIP boutique hotels: tot 90% korting!

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Joris1, 13 jun 2016.

  1. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Hoi,

    Ik ontdekte pas een erg gaaf nieuw concept: Sheradill. Als je goed kijkt zie je share a deal, en dat doe ik hier graag...

    Wel verslavend dit trouwens, dus wees gewaarschuwd :) Met een beetje opletten kun je hier hotelverblijven van 200-1500 euro+ bij high end boutique hotels boeken met 90% korting. Zonder kleine lettertjes. Ik heb er meerdere gevonden in een paar minuten.

    Sheradill is een flash sale website op basis van een "omgekeerde veiling": De prijs blijft zakken (tot 10% van de oorspronkelijke prijs, 90% korting) totdat iemand het hotelverblijf koopt. De lol is dat je extra korting krijgt voor het uitvoeren van taken, zoals een website openen, een hotelvideo bekijken etc. Dat levert 5 tot 20 euro extra korting op Zie http://sheradill.com/?ref=22b5c0. HIP hotels krijgt hier erg veel positieve marketing mee, en dat is precies het idee.

    Mooiste kans is dat je 20 euro per verwijzing krijgt. Als een vriend zich aanmeldt (wat heel simpel is) krijg je 20 euro. Je kunt zoveel verwijzen als je wilt, dus met 50 verwijzingen heb je 1000 euro credit. Dat kan je voor 1 verblijf inzetten als je wilt. Dus een mooi "scalable" concept waar je veel moois voor erg weinig kan boeken.

    Grappig extra detail dat de prijs met een paar euro verlaagd wordt voor elke taak die een community lid uitvoert. Dus als veel mensen video'tjes bekijken, websites aanklikken, etc. krijg jij ook daarvoor korting.

    Je eerste 20 euro krijg je via http://sheradill.com/?ref=22b5c0 ! HIP hotels heeft wereldwijd aanbod, met veel aanbod in Europa. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

    In 30 seconden:


    Zie een voorbeeld hierbij waarbij je 3 nachten van 465 euro voor 46,50 euro hebt (Je ziet dat er 431 euro earnings staat, dus 465 - 431 zou 34 euro betekenen, maar lager dan 10% gaat Sheradill niet)

    Genoeg andere voorbeelden te vinden in leuke steden en op rustiger plekjes!

    malta.jpg

    Gebruik van mijn referral link hierboven als dank voor het delen wordt gewaardeerd ;-) Refer daarna vooral ook zelf wat vrienden voor een hoger tegoed!
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2016
    FlyingFonz, Maarten_22 en high_class vinden dit leuk.
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    zelf al iets hiermee geboekt?
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Interessant programma. Ik ben benieuwd wat het verdienmodel is.

     
  4. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Hoi, Volgens mij is het verdienmodel gebaseerd op 2 principes:
    1. niet verkochte kamers alsnog verkopen (veel aanbod in de eerstvolgende maand wijst daarop), en vervolgens aan die hotelgasten ontbijt/diner/drank/massages/... verkopen.
    2. veel naamsbekendheid genereren door referrals, tweets, etc. In die zin is dit een creatieve marketingstrategie.

    Over mijn opmerking over referral link: Ik zit veel op Engelstalige fora (en sinds kort InsideFlyer ontdekt, leuk!) en ben daar nogal allergisch geworden voor "mooie" posts met verstopte referral links. Je kunt dat ook gewoon duidelijk melden toch? Ik begrijp die geheimzinnigheid nooit, we helpen elkaar verder.
     
    Lionell en Flying doc vinden dit leuk.
  5. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Top, hotel geboekt met maximale korting (90%). Das niet verkeerd :). Heb me via jouw aanmeldingslink aangemeld, dus je hebt sowieso 20 euro extra als het goed is :).
     
    Joris1 en high_class vinden dit leuk.
  6. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Je hebt €20 extra tegoed ;)
     
    Joris1 en high_class vinden dit leuk.
  7. Wanderlust84

    Wanderlust84 Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Just curious; welke heb je geboekt?
    *ook aangemeld btw :)
     
    Joris1 en high_class vinden dit leuk.
  8. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Dank @Wouter, @Maarten_22 en @Wanderlust84 & welkom bij de club. Werkt mooi heh? Goed te horen @Wouter dat je de maximale 90% al hebt te pakken!

    Tip: er is op dit moment een aanbieding voor 4 nachten in een boutique hotel aan de kust Algarve (met restaurant met 2 Michelin sterren...) t.w.v. 1320 euro die je met de maximale 90% korting kunt krijgen. Dus 132 euro! De community heeft al bijna 1000 euro bij elkaar gehaald, dus je hoeft zelf niet veel taken meer uit te voeren. Ik heb dat weekend helaas zelf iets anders :-(

    Als je sorteert op destination Portugal zie je Villa Joya staan, dat is 'm.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Volgens de FAQ dient je FB of Twitter te hebben. Neen, dank u wel.

    CAN I BUY WITHOUT SUBSCRIBTION?
    You cannot buy without subscribing, as Sheradill is a members only club. The only way to buy a deal is by becoming a member through signing up with your Facebook or Twitter account, and by accepting the Terms and Conditions as well as Sheradill’s Privacy Policy.
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    neppe twitter aanmaken?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  11. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Joris1 vindt dit leuk.
  12. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Gaaf, geniet ervan! Inderdaad weekend van 440 voor 44 mogelijk zie ik.
     
  13. Joris1

    Joris1 Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ter info: naam is nu aangepast naar Hip Escapes. Logische keuze, want daarmee is de link naar de boutique hotelketen HIP hotels die ook achter Sheradill zat veel duidelijker!

    https://hipescapes.com/?ref=22b5c0

    Screendump van de website:
    upload_2017-2-1_20-17-41.png
     
  14. Levina

    Levina Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hier ook lid geworden, 20 extra tegoed voor je volgende trip ;) :)
     

Deel Deze Pagina