Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar dan moeten al die kamers volgens mij op 1 "folio" afgerekend worden, en dan denk ik niet dat je voor alle kamers punten krijgt (helaas).

    Wat betreft status, ik heb dit ook, dit heeft (denk ik) te maken met die "instant silver" promo van een tijdje geleden, heb jij daar ook gebruik van gemaakt? Ik hoop wel dat die stays kloppen, want ik heb (mede) daardoor mijn stays in Mexico allemaal bij Hilton geboekt...
     
  2. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Gelukkig zijn het 2 keer een 4-bedroom appartment, allemaal tegenlijk betaald...dus dat gaat goedkomen. Ik heb wel eens van een promo gebruik gemaakt...hopelijk word die gerekt tot oktober...dan heb ik 'm!
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  3. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb me dus aangemeld voor de triple points promo, maar zag ook dat als je bij Miles&More zit je 2500 miles per verblijf krijgt als promotie (indien dat je hun als preferred partner opgeeft). Kan dit alletwee? Dus zowel punten bij Hilton als ook bij LH?
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja, dat is een tijdelijke promotie. Let wel op dat bestaande boekingen niet automatisch het FF nummer van M&M meekrijgen. Bij flexibele boekingen kun je dit zelf wijzigen, anders moet je het bij check in verzoeken te wijzigen. Is bij mezelf al een paar keer mis gegaan en ben benieuwd of ik ze in retrospectief alsnog ga krijgen.
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik probeerde mijn FF nummer te wijzigen bij de check-in, gozer zei dat hij dat niet kon doen.:confused: Hilton Rotterdam gemaild en zei adviseerde om het aan Hilton te vragen na het verloop van de actie.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja het verloopt allemaal wat stroef. Had via Twitter gevraagd om mijn bestaande boekingen te wijzigen, maar ze zijn toch nog een paar vergeten kennelijk.

    Ondanks dat stays op punten niet uitgesloten zijn in de t&c schijnen deze ook niet te kwalificeren.
     
  7. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Dat kun je wel stellen ja. Begin augustus 2 stays gehad. Ik had me van tevoren geregistreerd en m'n Hilton profiel aangepast. Vervolgens na een tijdje contact opgenomen met Hilton, ja alles klopt maar de miles zijn niet gecrediteerd, dit kunnen wij niet doen -> Lufthansa contact gezocht, dit is nu een week geleden en nog steeds geen miles binnen....
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Tja, gisteren heb ik ingecheckt bij een hotel en vooraf gekeken in de reservering. Het M&M nummer stond er keurig in. Ik kreeg vandaag de factuur en daar stond weer een heel ander FF nummer. Best wel frustrerend, ben er nu al aardig wat tijd aan kwijt geraakt. Ik probeer het nog een keer en anders houden ze die miles maar.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Voor degenen die punten willen kopen, er is een actie als je 40k of 80k aan punten koopt waar je 40k of 80k aan bonuspunten krijgt.
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hilton heeft haar verbeterde Price Match Guarantee geïntroduceerd. Je hoeft voortaan niet meer een reservering te hebben om een claim in te dienen. Wil je dus boeken en zie je ergens een lager tarief, bel dan met de reserveringslijn. Als de claim bevestigd wordt, krijg je ook nog 25% korting op het tarief! Zo hoef je nooit meer de gok te nemen om een prepaid rate te boeken en te hopen dat je claim wordt goedgekeurd. Zie https://insideflyer.nl/hilton-verbetert-best-rate-guarantee/
     
    thomassmit, Fripsmaster en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Uit ervaring weet ik dat de Price Match Guarantee bij Hilton best redelijk was. Heb er zelf 2x gebruik van gemaakt en zo toch een paar honderd euro goedkoper uit was. Dat je niet meer eerst het andere tarief moet boeken scheelt wel een hoop gedoe.
     
  12. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Double tree Dartford aan het boeken Nu is een keer 1 nacht en 3 nachten goedkoper dan 4 nachten in een keer boeken. Iemand hier ervaring mee
     
  13. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou het hotel bellen. Kans is aanwezig dat je net in een andere tariefgroep komt omdat het goedkopere tarief op 1 van de dagen niet meer beschikbaar is.
     
  14. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Of los boeken.
     
  15. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Ik heb voor mijn afgelopen 4 stays in Mexico (waarbij 3 van de 4 boekingen, mijn M&M nummer niet in de online boeking stond, of de boeking bij het inchecken) op de Hilton website de miles wel bijgeschreven staan, ze zijn nog niet bij LH M&M bijgeschreven, maar dat gebeurt volgens mij 1x per week. Ik had ze eerlijk gezegd niet verwacht omdat mijn M&M nummer maar bij 1 boeking stond, ook al had Hilton CS via Twitter wel gezegd dat alles goed stond.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  16. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Idd losboeken zat ik aan te denken.

    Maar ga de laatste avond in de buurt van LHR zitten. Nu zag ik best een aardige prijs voor Hilton London Syon. Zijn er mensen hier die daar wel eens gezeten hebben? Ik las dat het een voormalig Waldorf Astoria was.
     
  17. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    A.s. Zaterdag bij Hilton CDG ivm ams-cdg-rom-cdg-ams run.

    Best wel zin in. Hoop dat het hotel een beetje leuk is. Wel erg prijzig.

    En verblijf volgende maand 3 nachten in conrad bangkok
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  18. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Heb 1 nacht geboekt bij Hilton London Syon Park. Ben benieuwd!
     
  19. Abesir

    Abesir Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    63
    Trofeepunten:
    18
    Geen filmpjes meer van jou op Youtube de laatste tijd?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Leuk hotel, handig als je met de auto bent (gratis parkeren). Inderdaad kort een Waldorf geweest (maar twee jaar dacht ik). Kamers waren toen ik was (2/3 jaar geleden) nog redelijk nieuw en de inrichting is net even wat anders dan bij de normale hiltons. Kleine wandeling door het naastgelegen park is ook een aanrader. Ik was er maar kort dus kan niet echt meer vertellen over de andere faciliteiten.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina