Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Hoi, is er een makkelijke manier om diamond status te behalen? Ik ben nu Gold door de challenge maar voor diamon heb ik nog 26 stays nodig, dat vind ik te veel van het goeie...
     
  2. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Idem voor Goud .. ;-)

    Ik ben momenteel Gold, en had naar mijn idee daar maar 7 overnachtingen voor nodig in 2017. Om Gold te behouden heb ik nu 20 stays nodig. Heb nergens iets gelezen over gewijzigde policy dacht ik. Of heb ik veel mazzel gehad vorig jaar door verkeerde admin..?
     
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    @Nordic75 & @NamataEkim, een makkelijke manier om Diamond status te halen is via een status match en dan de challenge van 8 nachten te voltooien. Zowel ik als @Lionell hebben dit gedaan, zeker de moeite waard.
     
    Nordic75 en Lionell vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Twee dingen die ik heb geleerd terwijl ik googlede naar makkelijke Diamond status.

    1) er is een lifetime Diamond status, moet je wel aan wat volwaarden voldoen.
    2) je kan je Diamond status een jaar lang verlengen, mocht je een jaar hebben waarin je je niet rekwalificeert voor Diamond. Wederom moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb helaas geen status elders. :/ Ik zag de 8 stays challenge ook hoor, echter moest je daarvoor een elite status bij een andere maatschappij hebben.
     
  6. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Sandor, Flying doc, Lionell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Dank Fripsmaster. Wederom statusmatch aangevraagd bij HH, afwachten maar.
    Heb geen preferred status bij andere grote keten, wel hoogste status bij Small Luxury Hotels loyalty program. Benieuwd of ze daar ook mee matchen.
     
  8. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Alstu. Mijn conrad review filmpje.

     
    Ready2Board en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Iemand nog een leuke kortings code voor HHonors? Momenteel is er een flashsale maar meer is altijd beter.
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Eventjes kort mijn ervaring op Hilton Cyprus. Hilton heeft twee vestigingen, ik had de Hilton gekozen die dicht bij het busstation was naar het vliegveld van Larnaka. Ik had de bus vanuit Pafos naar Nicosia en ik zag op mijn navigatie dat de Hilton dichtbij was, dus ik druk op de stopknop. 8 minuten lopen en ik was erg onder de indruk van het interieur. Bij de check-in werd ik niet bedankt voor de loyalty maar er werd gezegd dat mijn kamer was geupgradet naar een suite. Sweet! :)

    Mijn koffer werd naar mijn kamer gebracht en daar stond op mij te wachten en fles wijn, chocolaatjes en fruit. Ik had maar liefst twee balkons! Er was zoveel ruimte in beide kamers, wat moest ik er mee? Na al mijn spullen op zijn plaats te hebben gezet, ben ik gaan lopen naar de grens in Nicosia (kan ik van harte aanbevelen). Eenmaal terug in het hotel ben ik daar gaan rondwandelen; er was een restaurant, een binnen- en buitenzwembad, kunstgallerij, diverse winkeltjes, etc. In de lounge werd rond 17:00 warm eten geserveerd, uiteraard met een lokaal biertje.
    Het ontbijt in het restaurant was prima, voldoende keus en fijne service. Bij check-out kreeg ik nog wat Cypriotische snoepjes en water mee. Tja, blijkbaar was die 8 minuten naar het busstation een marathon. Wederom baalde ik er van dat ik niet langer kon blijven.
     
    Flyer1981, Flying doc, Sandor en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist weer terug uit de USA en gold status is binnen! Als ook de 10k aan bonuspunten. :)

    Zowel bij Hilton(Chicago & Denver) als bij Hampton Inn(LA & Las Vegas) overnacht. Ik moet zeggen dat beide merken goed zijn bevallen. Al liet het internet bij Hilton Chicago O'Hare Airport te wensen over. Heb daarover een klacht ingediend en ben nu in mailwisseling met de "Assistant Director of Front Office Operations".

    Het viel mij op dat vooral de badkamers bij Hampton erg ruim zijn. Of dat iets typisch is voor Noord Amerika weet ik niet. Heb geen ervaring in Europa met dit merk.
     
    Grouchy en lloydje33 vinden dit leuk.
  12. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Zie net dat het Hilton Salalah omhoog is gegaan van 5000 punten per nacht naar 10000. Dat was te verwachten natuurlijk, maar voor 10K punten per nacht blijft het een goede deal! Voor een revenue nacht betaal je al gauw $ 150.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  13. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    VinceG vindt dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Korte review Hilton Munich am Park:

    Erg prettig "business" hotel. Wel wat druk door een groot medisch congres en dus op vrijdag om 13:00 mijn kamer nog niet klaar. Moest een uur wachten helaas. Wel als honors gold upgrade naar executive floor met toegang executive lounge.
    Leuke lounge met veel keus aan drankjes en eten. Alcohol alleen tijdens happy hour, rest van de dag non-alcoholisch.
    Kamer lekker ruim, maar wel een erg hard bed! Pfff nu nog last van mijn rug.
    Leuk zwembad en een sauna!
    De locatie is echt fantastisch vlak tegen Englischer Garten en de chinese toren op steenworp afstand. Heerlijk om door het park te lopen naar het centrum toe. Zeker met goed weer altijd een gezellig park met een grote biergarten!

    In de VS doen ze altijd zeikerig over het ontbijt als honors gold. Officieel is het continental breakfast en in de VS moet je altijd bijbetalen als je van het gehele buffet gebruik wilt maken. Zo cheap! Maar in Europa en Australie tot nu toe altijd meegemaakt dat je gewoon van het gehele buffet gebruik kan maken zonder dat men over bijbetalen begint. Dan voel je je tenminste gewaardeerd!
    Enne het buffet in het Hilton Munich am Park is fantastisch!!
     
    lloydje33, HarmDommisse en Grouchy vinden dit leuk.
  15. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Bayerische pretzel ftw daarzo ;)
     
    lloydje33 en Erwin vinden dit leuk.
  16. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Thnx voor de review. Ik zit er een nachtje half April.
     
  17. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Wie van jullie heeft ooit bij Hilton Curacao verbleven? Wat zijn jullie ervaringen?
     
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    HarmDommisse, KarinS en Grouchy vinden dit leuk.
  19. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
  20. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63

Deel Deze Pagina