Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb 2 nachten Hampton in USA gereserveerd. Er komen er misschien nog 2 in Canada bij. Maar dat is pas in juli. 4 verblijven binnen 90 dagen na nu ga ik niet halen.
     
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Klopt.
     
    noppie en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. NielsM

    NielsM Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    13
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ja hoor. Deze promos zijn vaak getarget. Regelmatig vul ik mijn accountnummer ook in en dan krijg ik de melding dat ik niet 'eligible' ben voor deze promo.
     
    NielsM vindt dit leuk.
  5. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Ondertussen in Gili beland. Ik ben verliefd. Dit waren de eerste drie dagen in het Bali Hilton Resort:

     
    RobertFB, Lionell, tjappie en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Jullie zijn helemaal naar Bali gereden. Wow, dat was een aardige zit lijkt me.
     
    Lionell, lloydje33 en NamataEkim vinden dit leuk.
  7. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Leuk filmpje van Bali Hilton Resort. Ga in maart daar ook een aantal dagen verblijven dus leuk om alvast wat te zien.
     
    Lionell en NamataEkim vinden dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Welke Hilton hotels kunnen jullie aanraden in Bangkok? Ik heb in het najaar 2 lange layover en plan om dan elke keer een nacht in een hotel te boeken.
     
  9. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Conrad, makkelijke keuze...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik had afgelopen weekend voor een korte overnight in Singapore gekozen voor het nieuwe Hilton Garden Inn op een reward stay. Cash prijzen waren door de hele stad erg hoog.
    Bij aankomst om 2 uur 's nachts was er nog maar één kamer over; een smoking kamer. Op mijn profiel staat een voorkeur voor non-smoking, en zelfs als Silver ging ik er vanuit dat ze kamers op basis van voorkeuren pre-assignen. Volgens de receptioniste zou er geen geur merkbaar zijn.
    Eenmaal op de kamer was dit duidelijk wel het geval. Een belletje naar beneden leverde niets op; het hotel was uitverkocht. Ze boden nog wel een gratis ontbijt aan, maar gezien al het heerlijke eten in Singapore bedankte ik daardoor.
    Ik stuurde nog wel even een tweet naar Hilton Honors dat ik niet tevreden was over de gang van zaken. De volgende ochtend werd ik wakker met een email dat er als compensatie 5000 punten werden bijgeschreven. Zeer netjes en vooral snelle customer service!
     
    Erwin, lloydje33, ErwinLansing en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Hilton Athenee Palace Bucharest, update naar een Junior Suite. Daarnaast volgens de welkomstbrief krijgen alle Golds toegang tot de Executive Lounge, ongeacht of je een upgrade krijgt naar een qualifying room .... nette service!
     
  12. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Was dat het Serangoon hotel in Little India? Zelf 2 x verbleven daar afgelopen maand , 1e x een upgrade in het hoofdgebouw , prima verblijf. 2e keer werd ik weggemoffeld in het bijgebouw... in een kamer vol gebreken ... mixed feelings over het hotel ..
     
  13. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Inmiddels bijna Gold (nog een stay nodig, die geboekt voor eind februari in Gdanks tijdens mijn mega irkutsk skateam run.

    Nu in Conrad Bali. Mixed feelings. De service en faciliteiten zijn niet consistent. Aan de ene kant TOP. Heel vriendelijk en snel maar aan de andere kant super traag, geen aandacht en niet al te vriendelijk. Dat tweede vooral tijdens het strand restaurantje gemerkt.

    Ik heb een comprehensive review filmpje gemaakt en zal deze posten zodra ik klaar ben met editen.
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Klinkt bekend. Heb je een Suite of lounge toegang? Personeel in de lounge was uitstekend, maar in de rest van het resort matig.
    Het is absoluut geen nieuw property, dus je verwacht dat alles er wel in is geslepen.
     
  15. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Gewoon een gardenside kamer. Geen upgrade gehad (ben maar silver dus niet verwacht maar kreeg beide keren een upgrade naar de premium ocean front bij Hilton Bali Resort). Conrad ook helemaal niet vol, faciliteiten zijn wel moderner dan die van Hilton Bali. Kamer is verder prima. Mijn dochtertje werd als een koningin ontvangen. Dat vond ik wel leuk.
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Klopt. Ik kreeg inderdaad een kamer in de 'Serangoon Wing'. De clièntele is ook niet de standaard Hilton crowd...
    Chinese tourgroepen, backpackers en heel veel klagende gasten. Op FT en TA lees ik dat de GM ook niet al te best is.
     
  17. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Net nog langs de Hilton Garden Inn (Bali) geweest voor een dagkamer. Hiermee mijn Gold status binnen gehaald. :)

    Service was top. Faciliteiten simpeler maar wel zo modern. Fijn hotel hoor.
     
    Ready2Board, lloydje33, Flyer1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Vandaag uitgecheckt bij de Conrad Manila. Mijn eerste ervaring met Conrad en een hele positieve. Als Diamond member heel veel benefits, zoals 20% korting op spa treatments (gedaan), drie stuk kledingstukken gratis laten persen (kwam mooi uit, mijn pak voor mijn show was helemaal gekreukt) en gratis schoenen poetsen (dat konden mijn nette schoenen wel gebruiken). Een heel uitgebreid internationaal ontbijtbuffet (niet naar de lounge om daar te ontbijten dus), supervriendelijk personeel en loopafstand van Mall of Asia, er was een verbinding met een brug.
    De lounge was fijn, op bepaalde tijden was er alcohol en hapjes. Als Diamond member voelde ik me gewaardeerd als member en ik had echt het idee dat ze het mij naar me zin wilde maken.
     
    Ready2Board, lloydje33, jongesander en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Van de week in doubletree Bucharest verbleven, bij check in om 4 uur was de kamer niet klaar. Toen ik even snel een hapje wilde scoren in het restaurant, bleek daar een besloten feest aan de gang. Omdat ik midden in de nacht naar de luchthaven moest gevraagd om een wake up call en een breakfast-to-go , beide niet gehad. Klacht ingediend bij Hilton, 10k compensatie.
     
    Fripsmaster, lloydje33 en Daan3 vinden dit leuk.
  20. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Hilton Düsseldorf is een prima hotel. Ligt een beetje uit het centrum maar met de U-Bahn ben je binnen 15 minuten in het centrum. Waardering diamonds status zozo.. geen hartelijke welkomstbegroeting. Kamer op een van de executive etages gekregen. Kleine kamer met onfunctionele badkamer. Ontbijtbuffet biedt ruime keuzes. Executive lounge biedt een klein warm buffet ‘s avonds aan. Let wel op met boeken of er een congres ofzo is. Het hotel is nu overvol met hysterische pubers ivm een Amerikaanse serie en meet & Greet met de acteurs :mad::p
     
    VinceG, Didier13 en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina