Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Laat ik daar nou in januari naar toe gaan! :)
     
    Carel1, Lionell, KarinS en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hilton bevestigde mij vanmorgen via Twitter dat m'n Diamond status geldig is tot 31 maart 2019. Ik heb er meteen een screen print van genomen. Ik heb de Diamond status sinds de status challenge die ik eind 2017 volbracht. Dus scheelt kwalificatie (en geld) dit jaar, want ik zou m'n 30 stays niet halen :)
     
  3. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Betere werk!!!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Gold status via fasttrack is bijna binnen. Moet zeggen dat Hampton Hotels echt niet verkeerd zijn in de VS. Heb voor meer geld in veel slechtere gezeten.

    Verder is het online inchecken echt helemaal top. MVP rate is geen probleem en wordt bij elke incheck bedankt voor HHoners member te zijn.
     
  5. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Even een vraagje over de HH Silver Status. In de voorwaarden staat 'second guest stays free'. Betekent dit dat als je als Silver lid een overnachting inclusief ontbijt boekt, de tweede persoon dan gratis ontbijt krijgt?
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja, maar dat is toch meestal zo als je een kamer inclusief ontbijt boekt? Of begrijp ik de vraag nu niet goed?
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
     
  8. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Thanx @TheFlyingDutchboy. Antwoord is helder nu. Met Silver status ben je dus nog zo slecht niet uit als je met 2 personen 5 nachten op punten verblijft.
     
  9. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag mijn 4e stay gedaan en dus genoeg voor gold. Hoe snel is dat zichtbaar? Ga vandaag naar Hilton Mandalay Bay resort en zou vraag mijn goldstatus gebruiken. Zou het helpen om de hwlpdesk te bellen?
     
  10. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Bij mij zat er 1 nacht (USA time) tussen de dag van check out en updaten van de status
     
  11. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Bij inchecken aangegeven dat ik gold ben maar dat het nog niet zichtbaar was op mijn account. Kreeg wel de goodies netjes.

    Achteraf zag ik dat de 25% bij de punten netjes erbij gedaan werden net als de dubbele punten. Nu nog afwachten of de 5000 voor 2 stays erbij komen.
     
  12. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben dus echt een hotel virgin, omdat ik eigenlijk vooral naar de goedkoopste hotels kijk. Zit ieder jaar 8 nachten in oktober bij hilton, heb ook wel een kaart maar liet het nooit registreren. Tot ik er achter kwam dat ik maar 10 overnachtingen nodig heb voor een volgende status..die haal ik wel! Dus..meteen laten registreren....ik las net wat over de voordelen...prima...maar zijn er ook nog wat handige tips en trucs?
     
  13. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hilton heeft altijd wel hier en daar een promo lopen. Dus altijd even registeren voor de lopende promoties van Hilton. Zoals hier of hier. En nachten van (bijv.) Hilton boek ik altijd via cashback sites zoals deze. Dan heb je toch de punten maar krijg je bepaald % van de overnachtingskosten terug. Je zou tenslotte ook nog kunnen gaan voor een fasttrack. Dan ben je met een beperkt aantal nachten Gold (= gratis ontbijt, meer punten etc) of Diamond (lounge toegang, upgrades, nog meer punten etc).

    Een statusmatch is ook nog een optie, maar dan moet je wel een hoge status in een ander programma hebben om te matchen. Hiervoor kun je hier kijken. Succes!
     
    thomassmit vindt dit leuk.
  14. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Hilton Dubai Creek is een aanrader. Tien minuten met de taxi van DXB. goede waardering voor Diamonds status.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Dubai JBR, mijn vaste stekkie, vind ik ook heeeerlijk!
     
  16. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Hilton Madrid airport is een prima hotel. Regelmatig gaat er een shuttle naar het vliegveld en 3x per dag een shuttle naar het centrum van Madrid. Metro station is tien minuten lopen van het hotel. Goede waardering voor diamond status. Lounge kan druk zijn en er is een beperkt aanbod van hapjes in de avond. Ontbijtbuffet was prima en voor 0,01€ mag ik vandaag later uitchecken;)
     
    Didier13, lloydje33, jongesander en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. NielsM

    NielsM Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    13
    Na een verblijf van een week in Hilton Osaka even een berichtje gestuurd dat ik niet volledig tevreden was met het werk van de housekeeping. Als compensatie 50.000 punten gekregen...
     
    vkpeter en jongesander vinden dit leuk.
  18. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Hoort eerder bij topic Klagen werkt? :D
     
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wow, dat is een zeer goede compensatie!!
     
  20. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Hoi, ik heb mij zojuist voor de Hilton Honers Gold fasttrack aangemeld. Nou is mij een dingetje niet helemaal duidelijk. Mag ik zomaar hotels boeken via de app of moet het via een speciale portal? En in de app staat niet bij vermeld dat ik geregistreerd ben voor die promo. Ik hoor het graag van jullie. :) Bedankt alvast.
     

Deel Deze Pagina