Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Helaas geen formulier met BAEC nummer meegekregen... Wordt dus lastig maar ik ga wel een claim indienen.
     
  2. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Was dit toevallig een boeking die je al gemaakt had vóórdat je Executive Club had aangevinkt als preferred program?

    Op het moment dat je een boeking maakt, wordt bij je persoonlijke gegevens namelijk het frequent flyerprogramma in de boeking gezet dat op het moment van boeking je preferred program is. Dat kun je handmatig wijzigen op het moment van boeking. Mocht je na het maken van de boeking het frequent flyerprogramma op die specifieke boeking willen wijzigen, dan moet je dat (uiterlijk 24 uur voor check-in) handmatig wijzigen of door het hotel laten wijzigen.

    Als je BA Executive Club hebt aangevinkt ná het maken van deze boeking, stond je United nummer inderdaad nog gekoppeld aan de boeking en had je dat moeten (laten) wijzigen om de punten alsnog bij BA te krijgen. Achteraf kan dat helaas niet meer.

    Op zowel check-in formulier als op de factuur staan inderdaad het aan die boeking gekoppelde frequent flyer nummer! Maar wijzigen bij inchecken is volgens mij te laat, omdat het 24 uur op voorhand in de systemen moet zijn verwerkt (net als MyWay-benefits volgens mij)...
     
  3. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt @Valentijn. Ik heb BAEC inderdaad aangevinkt na het maken van mijn boeking. Vandaar dat mijn United nummer nog gekoppeld was dus. Dat zijn dan een schrale 188 United miles, iets is beter dan niets zullen we maar zeggen... Volgende keer beter:)
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    M'n Hilton account tikt lekker aan de laatste 2 weken, 3 hotel stays en heb er dik 44000 punten bij. Promo's van dubbele & triple punten en dan ook nog eens 2000 Avios per stay :)
     
    vlieggraagverweg en jongesander vinden dit leuk.
  5. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ik heb mijn alaska airlines nummer gekoppeld aan de boeking bij de receptie(Hilton Bonn) laten wijzigen in mijn BA nummer, twee weken later stonden de avios netjes op mijn BA account
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ontving vandaag een leuke en vriendelijke e-mail van de manager van het Conrad in Tokyo. Hij wilde me bedanken voor m'n positieve feedback over het personeel. Eerste keer dat ik zoiets ontvang, vul meestal na elke hotelstay zo'n tevredenheids enquete in, maar meestal hoor je daar niks op terug.
     
  7. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Afgelopen nacht in Hilton Rotterdam geweest. Jammer genoeg zijn ze zuiniger geworden met upgrades. 3x op rij geen upgrade naar een (junior) suite, ondanks diamond status.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Jammer om dat te horen. Bij mij is het alweer even geleden dat ik er nog geweest ben, maar de laatste 2 keren kreeg ik telkens een upgrade van standaard kamer naar een executive room.
     
  9. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ik blijf het proberen, wellicht volgende keer wel weer geluk. :)

    Kijk nu uit naar mijn verblijf in Hilton Tallinn deze maand. Maand geleden voor het eerst geweest en kreeg een upgrade naar een suite.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat hotel heb ik ook nog bekeken voor m'n TP run, maar een verblijf van 6 uurtjes vond ik wat kort om er een nachtje te boeken :)
     
    KarinS vindt dit leuk.
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Ik verblijf er een september, hopelijk wordt mijn diamond status wel gehonoreerd. Was het druk in het hotel toen je er verbleef?
     
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb dat ook opgemerkt. Rotterdam was min of meer gegarandeerd een (junior) suite. Laatste 3 stays niet helaas. Hotel was bij de lange na niet vol en genoeg kamers en suites beschikbaar. Hilton Den Haag idem dito.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Bij Den Haag had ik aan de balie gevraagd of ik een Executive kamer kon krijgen als Gold member. Die heb ik wel gekregen. Ik zal eens kijken of het me wel lukt in Rotterdam. :)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Afgelopen week bij Hilton Vienna als Gold ook geen kamer update en geen executive lounge toegang.
     
  15. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Er waren veel groepen en de lounge was 's avonds goed gevuld. Succes in september, ben benieuwd wat jij eruit weet te halen
     
  16. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Dit kan ik wel enigszins verklaren. Op dit moment verblijf ik drie nachten in het Hilton in Wenen. Er zit op de bovenste etages een familie die ruim een maand verblijft. Zij hebben alle suites en de meeste executive kamers afgehuurd.

    Aan de lounge mis je ook echt niets. De executive lounge is de meest waardeloze lounge die er bestaat. Ik zal er straks even een foto van maken. Voor de 579 kamers die dit hotel heeft zijn er c.a. 15 tafeltjes. Dit is de hele lounge. Het buffet is slecht, het ontbijt is waardeloos en er is 0,0 service.

    Vanmorgen ben ik naar beneden gegaan aangezien de lounge vol zat. Kreeg een complimentary ontbijt in de reserved ruimte in de ontbijtzaal. Overigens vind ik het ontbijt a 31 euro ook wel echt overdreven duur. Je krijgt er relatief weinig voor. De executive kamers zijn overigens ook niet heel speciaal, oud en muf....

    Op dit moment krijgen zelfs Diamont members niet allemaal hun complimentary lounge access, dus ik snap waarom je het niet hebt ontvangen.....
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Zo te horen heb ik weinig gemist. Ben de afgelopen dagen in het Hilton in Praag geweest en daar had ik wel lounge toegang. Het hotel zelf is een beetje gedateerd maar de service en het ontbijt in de executive lounge waren prima.
     
  18. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Hilton Tallinn Park is fantastisch; als diamonds member word je ingecheckt in the executive lounge op de elfde verdieping met een glaasje bubbels. Upgrade gekregen naar een one bedroom suite. Top!
     
    RobertFB, Fripsmaster, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Jeej! Dat gebeurde bij mij ook. :)
     
    KarinS vindt dit leuk.
  20. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Luxeprobleem: Ga ik voor een kamer met zeezicht of met uitzicht op de bergen? Zojuist voor 20K HH punten het Hilton Salalah Resort geboekt. 5 nachten inclusief ontbijt in zo´n categorie 1 hotel blijft toch een geweldige deal:).
     
    RobertFB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina