Grote Sale Air Asia

Discussie in 'Nieuws' gestart door DutchFrequentFlyer, 25 aug 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    [​IMG]

    Air Asia heeft een grote sale met ontzettend lage prijzen op dit moment. Het grote nadeel: je moet maanden vooruit boeken. Je moet je ticket voor 1 september boeken en de sale geldt alleen voor vluchten van Maart t/m oktober 2015. Er zijn flink wat bestemmingen vanaf Indonesië, Singapore, Maleisië en Thailand.

    Voordelig, omdat bijvoorbeeld Kuala Lumpur doorgaans vrij goedkoop te bereiken is vanuit Europa en je vanaf daar spotgoedkoop verder kunt vliegen. Je vliegt bijvoorbeeld voor zo'n 70 euro van Kuala Lumpur naar Sydney. Een retourtje Sydney kost vanaf Amsterdam vaak al snel 1500 euro.

    http://www.airasia.com/ot/en/promotion/rr2630310.page
     
    Ready2Board en Jan van Putten vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    In 2011 tijdens m'n eerste trip naar Maleisie en Borneo heb ik veel met ze gevlogen, prima low cost maatschappij! Je kan er soms hele goeie deals vinden, zoals bijvoorbeeld voor die goedkope vluchten van Maleisie naar Australie. Ik denk dat wij destijds voor 30 euro retour vlogen van KL naar Kota Kinabalu (Borneo).
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Prima airline! Crew loopt allemaal in zelfde zwarte bovenkleding (blouse) met een spijkerbroek :D
    Tenminste bij onze vlucht.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb met ze gevlogen van Parijs naar KL, prima crew in business, super vriendelijk, altijd glimlach op hun gezicht en zeer behulpzaam. Iedereen mooi in het rode Air Asia uniform, hetzelfde op de binnenlandse vluchten in Maleisie.
     
  5. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Prima airline als alles goed loopt... zodra iets mis gaat dan is after sales is heel slecht... Ik moest geld terug krijgen omdat ik heb extra service besteld die kon niet geleverd worden en zou gelt terug krijgen... heeft maanden geduurt en heb zelfs email naar CEO gestuurd ( via google gevonden) en toen pas hebben ze mij geld terug gegeven....
     
  6. Luda

    Luda Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Vaak met ze gevlogen in Azië. Zeker toen ze nog van BKK zelf vlogen, hoefde ik nooit de trein of bus te pakken naar CNX. Thai airways is op deze route soms schrikbarend duur namelijk!

    Helaas dat ze nu van het andere vliegveld vliegen. Zelfs dan nog de moeite waard!
     
  7. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Typisch dat het pas vanaf maart geldig is. Ik ga in februari die richting uit!
     

Deel Deze Pagina