Ik kwam vandaag onderstaande video van KLM tegen op Facebook en vroeg mij af of jullie hiervan op de hoogte zijn? Ik heb de app gedownload en mij aangemeld met mijn flying blue account, daarna heb ik mij op media-app.klm.com aangemeld, en nu in spanning afwachten of ik bij de eerste 500 zit. De video is alleen op facebook al een half miljoen keer bekeken, maar ik verwacht dat niet veel mensen hem en af hebben gekeken + de app hebben gedownload + zich hebben aangemeld via de website (de voorwaarden dat je je ook bij de website moet aanmelden was aardig verborgen). Video: facebook . com/KLM/videos/10154721567870773/ (Omdat ik te weinig posts heb kan ik helaas geen embedded video of link plaatsen)
Hi Marco, Bedankt voor het delen. Ik had 'm inderdaad ook gezien. Maar bij registreren ging het bij mij niet helemaal goed... Hopelijk jij geluk!
Yay! Thanks to your sign-up, you’re now one of the lucky few to be receiving a limited edition KLM Media app phone cover! We’ll send one to you as soon as we can. All we need is some additional information. Can you send us this information as soon as possible and no later than June 20th. It may take a while for the freebie to land on your doorstep, due to administrative reasons. Please bear with us. We’ll make sure it will find its way to you as soon as we can. Enjoy your free gift! Best regards, KLM Royal Dutch Airlines