Goedkopere luchthavens voor Skyteam vluchten

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FBR89, 9 jan 2018.

  1. FBR89

    FBR89 Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    vaak lees ik op het forum dat vertrekken vanaf een andere luchthaven veel geld in de portemonnee houd.

    Wat zijn luchthavens die voor Skyteam vluchten goedkoper zijn vergeleken met Amsterdam?
    Dusseldorf en Brussel zijn niet dusdanig goedkoper dat ik de extra stop wil maken.

    Ik zoek vooral vluchten richting de USA.
     
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Naast DUS en BRU is er ook de trein route via ZWE en ZYR. Maar deze zijn soms flink goedkoper, zeker niet altijd. Eerder een paar keer per jaar.
     
    FBR89 vindt dit leuk.
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Soms gaan prijzen vanaf BRU, ZWE of DUS opeens ontzettend omlaag, denk sub-300 euro naar weskust USA. Zeker antwerpen of brussel is voor mij geen punt, kost weinig tijd en geld om te komen.


    Business class deals uit andere europese steden kunnen goed zijn. Denk BUD, PRG, WAW, scandinavie, en ook UK kleinere steden. Wisselt qua aanbod en prijzen, echt goede deals komen hier wel langs.
     
    FBR89 vindt dit leuk.
  4. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    De afgelopen drie dagen waren tickets KL/AF naar Mexico stad en Cancun weer goedkoop vanaf station Brussel Midi (vanaf 375 EUR retour). Deze aanbieding komt een paar keer per jaar terug. Soms ook vanaf Antwerpen.
     
    FBR89 vindt dit leuk.
  5. FBR89

    FBR89 Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt voor de tips! deze plekken ga ik zeker in de gaten houden het komende jaar.
     
  6. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    BLL heeft goedkope Noord Amerika SkyTeam tarieven maar ligt wel een endje weg plus de positioneringsvluchten zijn duur, alleen vanuit BRU is een optie. AMS en DUS zijn duur.
     
    FBR89 vindt dit leuk.
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Je moet wat geduld hebben en flexibel zijn.
    Diverse keen per jaar heb ie weer zo'n fare war tussen ST, *-alliantie etc en vlieg je voor rond de 300EUR economy & 1400-1700EUR Delta One vanuit DUS en BRU naar de USA.
    De 300EUR zijn vaak erg leuk omdat de fare iets van 10USD is en de rest surchages & taxes zijn. Hetzelfde wat je voor een award ticket betaald alleen krijg je met deze vluchten wel (qualificatie) miles etc en ze zijn up te graden met wat miles of een GUC.

    Maar ja voor 400EUR en nog wat vlieg je ook vanaf AMS naar de USA.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2018
    FBR89 en FlyingFonz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina