Gezocht: Goed hotel in (de buurt van) Amsterdam

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Alexo, 14 mei 2015.

  1. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Hallo IVV-ers!

    Binnenkort wil ik met mijn vriendin een paar dagen naar Amsterdam. Aangezien ik niet in de buurt woon dachten we er aan in een hotel te verblijven. De hotels in het centrum zijn mij echter te duur dus kom ja al gauw uit in een hotel net daar buiten. Wie kan mij een goed en betaalbaar hotel adviseren in (de buurt van) Amsterdam?

    Voorwaarde is wel dat er een goede OV verbinding is naar het centrum van Amsterdam.

    Alvast veel dank!

    Groet,

    Alex
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Airport hotel? Vaak al onder de 100€ te krijgen. Zoek er een met goedkoop parkeren en gratis shuttle naar het luchthaven treinstation.
     
  3. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ook al aan gedacht ja maar ben benieuwd of mensen hier misschien nog iets beter weten
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb altijd hele goede ervaringen gehad met de Holiday Inn Express aan het Sloterdijk station, maar de prijzen lijken me een beetje seizoensgebonden. Ik heb er nachten gehad dat we er sliepen aan 68 euro, maar ook nachten dat ze het dubbele of meer aanrekenden. Maar de service is er prima. Er zit daar vlakbij ook nog een Ibis hotel, kan niet meteen op de naam komen, maar ook die is redelijk van prijs.
     

Deel Deze Pagina