Je maakt me nu heel nieuwsgierig naar de oerhollandse vraag; wat schuift dat nu minimaal voor een nachtje?
@WorldTraveller13 thanks voor het delen van je ervaringen! Ik heb al een paar keer naar Virtuoso gekeken maar kom er ten eerste nog steeds niet helemaal uit of een travel advisor iets voor mij is (ik puzzel juist ook zelf graag) en ten tweede wat ik moet doen om een Virtuoso guide te kunnen 'krijgen'. Ik kan me niet zomaar aanmelden volgens mij?
Mooie review @WorldTraveller13, ben regelmatig in Shanghai en Suzhou en ben altijd wel benieuwd geweest naar het Four Seasons vanwege de verhalen die ik er over gehoord heb en die worden door jouw review maar weer eens bevestigd! Kan uit eigen ervaring zeggen dat het Ritz in Shanghai ook een uitstekend hotel is, wel is alles heel kitscherig (maar ja, dat is Ritz). En wandelen door Lujiazui, dat blijft heerlijk; net alsof je in de toekomst beland bent!
Heb een tijd in Suzhou gewoond en ik kan het Intercontinental in Suzhou wel aanraden, dat is echt een geweldig hotel. Perfect gelegen in SIP en geweldig uitzicht op de stad en Jinji Lake. Het Kempinski in Suzhou (bij Dushu Lake) is ook een aanrader.