Vandaag in de mail: Met trots presenteren we u het Flying Dutchman magazine nu ook online, exclusief voor u als Flying Blue Platinum-deelnemer. Ook in dit online magazine leest u elk kwartaal inspirerende reisverhalen, vindt u de leukste hotspots en het laatste KLM- en Flying Blue-nieuws.
Ik kreeg hem ook met de tekst : Nu EXCLUSIEF voor uw als Flying Blue Gold deelnemer. Zo exclusief is het dus niet...en Platinum en Gold... Silver deelnemers ook zo'n mail ?
Hier kun je alle edities online bekijken: https://www.klm.com/travel/nl_nl/flying_blue/flying_dutchman/flyingdutchman/archive/index.htm
Ik hoop dat de papieren editie voorlopig nog wel wordt aangehouden, krijg toch elke keer weer een warm gevoel als hij binnenkomt. Samen met het NS magazine de enige print die hier nog op de deurmat binnenkomt.
Ja; ik vind het zelf ook een leuke uitgave om te ontvangen! Toch weer een momentje van dromen over volgende trips; en van eerder bezochte steden nieuwe dingen ontdekken. De Holland Herald neem ik ook altijd door (en mee!)