Flying blue miles voor US Domestic vluchten

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Lucinda83, 25 feb 2020.

  1. Lucinda83

    Lucinda83 Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Hallo,

    Ik heb zojuist een leuke reward ticket naar Amerika geboekt maar wil een aantal binnenlandse vluchten boeken en heb nog een goed aantal Flying Blue miles over. Helaas kan ik geen manier vinden om deze te boeken. Niet via de KLM website en ook niet via de KLM klanten service op twitter.

    Hebben jullie ideeën? Kan ik bijv mijn miles overzetten naar Delta of een ander programma waarmee ik wel binnenlandse vluchten kan boeken?

    Bedankt voor de hulp!
    X Lucinda
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Hoi!

    Het is niet mogelijk miles over te zetten van FB naar een andere airline. Delta geeft slechts een beperkt aantal stoelen weg aan haar partners en het kan simpel zo zijn dat er gaan beschikbaarheid is op de dagen/routes die je wilt vliegen. Vooral last minute is vaak moeilijker.

    Wel merk ik dat de flyingblue boekingswebsite niet altijd even lekker werkt. Beste is zo specifiek mogelijk te zoeken en soms het op een later moment te proberen.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  3. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Wat ik je ook nog kan aanraden is om met FB contact op te nemen. Ze kunnen daar vaak meer dan wat je op het internet voor elkaar krijgt. Zo heb ik ook weleens Delta vluchten geticket gekregen onder een KLM ticketnummer terwijl er geen KLM vluchtnummer op die vluchten zat. Niet geschoten altijd mis ;)
     
  4. Lucinda83

    Lucinda83 Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt iedereen. Helaas is er niets mogelijk.
     

Deel Deze Pagina