Flying Blue miles kopen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door NLvlieger, 25 nov 2019.

  1. NLvlieger

    NLvlieger Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik zoek 150k Flying Blue miles om 2 tickets te boeken. Scheelt me ongeveer 700 euro in vergelijking met zonder punten boeken.

    Iemand hier interesse om zijn/haar punten te verkopen tegen een schappelijke prijs? (of beter gezegd: even samen zitten, ticket boeken en geld uitwisselen - punten overmaken werkt niet ivm overboekingskosten volgens mij als ik de berichten op het forum hier zo lees)
     
  2. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Mag dat bij FB? Andere programma's verbieden het namelijk.
     
    Tim82, Godenzoon14 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  3. NLvlieger

    NLvlieger Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Thanks voor de feedback.

    1) Ik zou idd geen punten kopen, dan betaal je de transactie fee die belachelijk hoog is. Ik zou eerder even afspreken, kijken of je elkaar vertrouwt en daarna samen zitten, reward ticket boeken en geld overmaken als we naast elkaar zitten.

    2) Prijs kan ik moeilijk inschatten. Dit is iig wat het mij scheelt als ik een ticket boek. Het is in ieder geval een mogelijkheid voor iemand om wat van zijn/haar punten nu om te wisselen voor cash ipv een nieuwe vlucht.
     
  4. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Want we hebben hier allemaal een enorme hekel aan vliegen? :p

    Ik heb er bij lange na niet genoeg om je aan 150k te helpen. Succes!
     
    NLvlieger vindt dit leuk.
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ongeveer 2400€ zou dat moeten kosten denk ik. Ik kan je er ook niet aan helpen, maar wat maakt het dat je perse zo veel miles nodig hebt, dat je hier gaat leuren met een speciale constructie?
     
  6. NLvlieger

    NLvlieger Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    @BSS weinig vliegers hier inderdaad :) het gaat overigens om 2 tickets, weet niet of je interesse hebt om er wat te verkopen, maar als ik 1 ticket kan boeken met miles zou ik ook al blij zijn (= 75K miles)

    @Tim82 heb ze niet per se nodig, kan ze ook zonder miles boeken, maar wil eerst kijken of ik wat kan besparen door miles te kopen en gebruiken :)
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Eenieder die 150k miles aan je verkoopt voor €700 schendt de regels van Flying Blue én is echt een waanzinnige dief van zijn eigen portemonnee. Zelfs al zouden het je eigen miles zijn, zou je ze niet moeten gebruiken voor zo'n slechte redemption.
     
    BSS, Bijzonderetickets, DirkOnTour en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Hoe kom je aan 700 euro besparing bij miles kopen van een ander? Dan heb je al een prijs in gedachte voor de 150k miles. Beter dat je open kaart speelt zodat iemand die van narigheid niet meer weet wat hij met zijn miles moet kan reageren. Geef dat overigens weinig kans maar je weet nooit.
     

Deel Deze Pagina