Flying Blue Elite Golfdag 2021

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Miya, 2 sep 2021.

  1. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Onlangs kreeg ik een uitnodiging voor de Flying Blue Elite Golfdag 2021 op di 7 Sept op de Bernardus Golf in Cromvoirt. Hier kun je een tourneetje spelen tegen andere FB leden of een minicursus golf leren.

    Nu vroeg ik me af wie nog meer van IF komt, en evt. zin heeft een balletje te slaan?

    upload_2021-9-2_18-1-12.png
     
  2. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Hoi Miya, ik heb mij aangemeld en volgens mij @TimH ook. Kan jij nog zien of er nog open plekken zijn zodat anderen eventueel nog kunnen aansluiten? Ik zou verwachten dat die 100 plekken wel al vol zitten (na 1 uur waren er iig 35+ weg). Ik heb iig vanmiddag een mail met extra info gekregen (en de bevestiging dat mn caddy (lol, mn zwager wilde perse mee niet mee mag :D)

    Wellicht tot dinsdag!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2021
  3. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Hoi Miya en Ambtenaruh,
    Dit zijn de dingen die ik verwacht binnen te krijgen van de vrienden van Flying Blue, maar ik moet het hier elke keer weer lezen. het lijkt wel alsof ik genegeerd wordt. Dus hang ik nu inmiddels alweer een kwartier in de wacht omdat ik hier nu echt graag aan mee wil doen. Leuk om meer mensen van IF te zien/mee te spelen.

    Bedankt voor het delen in ieder geval en ik laat het weten wat er uit komt.
     
    Thijsk, Miya en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  4. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    @mgo01 zo te zien is er nog plaats, zowel bij de shotgun die in de ochtend start als bij de clinic die rond het middaguur van start gaat. Meer info hier.

    Ik doe trouwens met de clinic mee, het is zeker 10 jaar geleden dat ik voor het laatst een balletje heb geslagen ;)
     
    Thijsk en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  5. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Top, Thanx voor het meedenken, maar de link werkt blijkbaar alleen als je ook een uitnodig heb gehad. Ik heb mijn fb nr ingevoerd, maar helaas. Ik heb de vraag bij KLM events uitgezet. Begrijp echt helemaal niets van de manier waarop uitnodigingen verstuurd worden. Soms wel soms niet, maar we zijn weer een stapje verder in de ontdekkingsreis.
    To be continued.
     
  6. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Shocking!
    :cool:, zie je vast wel bij de borrel dan
     
  7. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Zit me maar even lekker te maken dan ;)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Sorry :rolleyes:......

    Het is voor mij ook de 1e keer dat ik meedoe aan een event en volgens mij ook de 1e die mij is bijgebleven dat ik hem heb ontvangen... over 2 weken golf in Portugal... misschien dat mn voucher voor mn golftas aanvragen heeft meegeholpen.

    Hopelijk kan je nog meedoen....

    Morgenvroeg en zondag nog maar een extra rondje lopen en maandag nog even naar de range
    ... heb echt geen zin om alleen maar aangesproken te worden als die reus die de hele tijd "FORE RIGHT" aan het roepen is........ 3/4e van de handicap krijgen we trouwens mee aan slagen... like wtf.. :p... die baan is al moeilijk genoeg en van matten afslaan in de baan moet ik ook nog maar zien hoe dat gaat... al is dat wel beter voor de baan met mijn gehak *cryface
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2021
  9. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Had me inderdaad voor de Golf Clinic ingeschreven, moest anders wel heel vroeg op :rolleyes:

    Kunnen dan zeker drankje pakken tijdens de borrel. @Ambtenaruh @TimH en hopelijk ook @mgo01.
     
    mgo01, Ambtenaruh en Thijsk vinden dit leuk.
  10. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Het is redelijk random qua uitnodiging, paar jaar geleden ontving ik invite 2 jaar op rij, nu al paar jaar niet, terwijl ik nog steeds Platinum ben.
    Veel plezier voor degenen die gaan, Bernardus is een schitterende baan en unieke ambiance.
     
    mgo01 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  11. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Ik zie jullie bij de clinic ;)! (zojuist nog ff ingeschreven)
     
    Urbanjazz, mgo01, Miya en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Ben er bij morgen, kreeg netjes antwoord op mijn mail dat ik alsnog mee mocht doen, dus morgen zien we elkaar wel. Bedankt nog voor het delen.
     
    Ambtenaruh, TimH en Miya vinden dit leuk.
  13. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Voor degenen die gaan: neem je QR-code/gele boekje mee ivm corona-check.

    Tot vanmiddag!
     
  14. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Veel plezier allemaal, ik zit in het buitenland dus kan er niet bij zijn. Heb wel afgelopen zondagochtend de KLM Urbain Trail gerend, best een leuk evenement! Het KLM Running House (waar normaal catering is) was nu beperkt tot een toiletblok en een aparte mogelijkheid om je startnummer op te halen, flesjes water en appels en bananen to go, maar dat mocht de pret niet drukken.
     
    beuse242 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  15. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Was een goed georganiseerde dag gehad, weer wat geleerd tijdens de clinic, mooie baan/faciliteiten, goede lunch en leuke na-borrel. @Ambtenaruh en @TimH , gefeliciteerd met jullie prijzen. @Miya en @mgo01 , tof om jullie eens in het echt te zien!

    KLM bedankt voor ontzettend leuke (mid)dag!
     
    TimH, mgo01, lloydje33 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad een hele leuke dag gehad! Mooi weer, goed gezelschap en lekker bezig geweest. En natuurlijk leuk om de gezichten bij de nicknames te leren kennen!
     
    Ambtenaruh en mgo01 vinden dit leuk.
  17. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Het was inderdaad een hele leuke dag, Zonder jullie posts was ik er niet bijgeweest. Ook de flightgenoten waren allemaal enthousiast, ze begrepen er helemaal niets van wat en hoe wij vliegen beleven en al helemaal niet dat we het veelal voor de lol doen, terwijl zij alleen maar voor werk van A naar B vliegen.
    Het naborrelen vond ik geweldig. Leuk om jullie live te ontmoeten en te merken dat er meteen een klik is. Moeten we vaker doen....
     
    Thijsk, Ambtenaruh en TimH vinden dit leuk.
  18. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Leuk! Aanstaande zondag in Leeuwarden KLM urban trail! Ik ben van de partij, nog andere IF ers?
     
    arjen05 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  19. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Het was een heerlijke dag, met prijsjes :p.... En het naborrelen en autorit terug zorgden voor momenten van verbazing en onwetendheid die maar laat zien wat er allemaal mogelijk is met onze hobby :D...
     
    Miya, TimH en beuse242 vinden dit leuk.
  20. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Veel plezier zondag. Ben er niet, wordt een weekendje AMS-CDG-FCO-CDG-AMS met een Mercure met hot tub (@Miya: goed idee)
     
    Thijsk, Carel1, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina