Flying blue deals duurder?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mohal, 26 jan 2020.

  1. Mohal

    Mohal Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Hey all,

    Het valt me op dat deals waarbij je via Flying Blue boekt duurder zijn dan via de reguliere weg, jullie ook opgevallen?

    voorbeeld kwam ik laatst tegen, boeken van een hotel via flying blue bleek duurder dan via booking. Leuk die miles maar had dan wel tenminste een gelijke prijs verwacht.

    Nu zoek in een huurauto voor februari in Dubai via verhuurder “budget”. Exact dezelfde auto en periode is bij rentalcars 200 euro goedkoper op basis van 10 dagen (vergeleken met boeken via flying blue)
    Snap er niks van
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Wat snap je daar niet aan? FB is gewoon duurder, net als AH ten opzichte van Dirk van den Broek. Om maar wat te noemen. Het blijft vergelijken net als met boodschappen.
     
  3. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Die miles die je "krijgt" moet je tenslotte wel zelf betalen.
     
    Mohal vindt dit leuk.
  4. Mohal

    Mohal Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Zo had ik er niet naar gekeken, prijzen kunnen natuurlijk altijd verschillen. Komt er dus op neer om njet blind te boeken via flying blue
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Precies!
     
  6. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Klopt deels. Ik kijk standaard altijd op Booking.com en andere websites naar accomodatie, en check dan of toevallig het hotel ook op Hotels For Miles beschikbaar is. Af en toe is het een stuk duurder, maar soms zelfde prijs, een euro of 1/2 verschil maar regelmatig ook goedkoper! Echter zijn de voorwaarden wel vaker 'slechter' op FB hotels en dan met name het gratis annuleren dat er niet bij zit.
     
    Mohal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina