Extra opties icm bereiken Gold

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door tomhster, 25 aug 2019.

  1. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb de volgende vraag waar ik vooralsnog geen antwoord op kan vinden: Ik heb voor de winter een vlucht naar de VS geboekt. Ik heb destijds bij boeking meteen extra opties (beenruimte en bagage) aangeschaft. Nu wil het geval dat ik voor dat deze vlucht gaat plaatsvinden al Gold bereik. Met die status zou ik veel minder hebben hoeven uitgeven voor diezelfde extra opties. Hebben jullie enig idee of dat verschil gerestitueerd kunnen worden? Dank alvast voor de feedback!
     
  2. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
  3. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Het gaat inderdaad over de KLM en die voorwaarden zeggen dus niets hieromtrent. Maar die zeggen überhaupt niets over elite-niveaus. Daar is weer een andere voorwaardensheet voor en het gaat er nu om wat er gebeurt als die conflicteren.
     
  4. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Er staat binnen 24 uur is restitutie mogelijk. Mijn ervaring is dat KLM altijd wel heel klantvriendelijk is dus ik zou even bellen wanneer je Gold status hebt bereikt.
     
  5. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    844
    Leuk Bevonden:
    389
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou zeker even bellen met de KLM Klantenservice. Over het algemeen is het wel zo dat de boekingsvoorwaarden van dat moment leidend zijn. Maar het kan nooit kwaad om het voor de zekerheid na te vragen. Wellicht komt de klantenservice nog met een andere optie/alternatief om je toch tegemoet te komen.
     
  6. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Mijn persoonlijke ervaring is even bellen naar KLM en het wordt gerestitueerd. Al is de periode tussen het boeken en daadwerkelijk vliegen (en daartussenin status up) denk ik wel van belang. Zat bij mij minder dan een maand tussen.
     

Deel Deze Pagina