Error bij United.com

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Milanello, 4 dec 2014.

  1. Milanello

    Milanello Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Dag leute,

    Ik probeer al een tijdje mijn vlucht naar Zuid-Afrika te boeken via united.com, maar als ik probeer te betalen met mijn creditcard (via iDeal) krijg ik een foutmelding:

    "One or more flights are no longer available for this request. Please begin your search again."

    Heb al halfuur aan de lijn gehangen met UA, zij zeggen dat het wellicht komt omdat alle vluchten uitgevoerd worden door Swiss Airlines. Zij adviseerden mij dan ook om rechtstreeks te boeken via Swiss.

    Prima! Maar nu blijkt dat ik dan een Class L-ticket heb, en geen Class E (via United wel).
    En met een L-ticket spaar je geen miles bij United, bij E wel.

    Heeft iemand hier al eerder last van gehad?

    Onderstaand plaatje geeft aan wat ik bedoel:
    [​IMG]

    Thnx!
     
  2. Luda

    Luda Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Wellicht boeken via een OTA? Wellicht dat het een error van united is dat ze class E aanbieden en dat je daardoor niet kan boeken?
     
  3. Milanello

    Milanello Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Via een OTA kom ik ook op Klasse L uit, dus dat is helaas geen optie.
     

Deel Deze Pagina