Emirates

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Deleted_member_487, 1 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3x keer op rij dat ik de service in de Business class erg vind tegenvallen. Ik zat met mijn zoontje film te kijken terwijl de dame mij het ontbijt wilde geven... ik zei netjes, dat ze eerst mijn vrouw haar ontbijt konden geven zodat ze daarna mijn zoontje kon overnemen! Ik hoorde een diepe, luide zucht .. ik vroeg meteen of er iets aan de hand was, ze draaide zich om en knikte nee... heel irritant.
    Haar collega zag dat en kwam direct naar mij toe om mij gerust te stellen... De geirriteerde dame kwam alsnog mijn ontbijt brengen die ik weigerde, omdat mijn eetlust verdwenen was. Wat de persoon in kwestie waarschijnlijk niet wist is dat wij de halve crew goed kennen van eerdere vluchten.. ik denk dat ze daarop gewezen is, want daarna begon het charme offensief... we werden beladen met broodjes, chips en blikjes om mee te nemen. Daarna kwam ze met amenity kits.... teller staat nu op 11 kits na 2 vluchten...
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat een interessante interactie. Loop je vaker tegen zulke dingen aan? Het lijkt alsof je heel assertief weet te reageren op zo’n tegenvaller. Normaal lees ik je enthousiast schrijven over EK, is dit een rede om over te stappen?
     
  3. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.197
    Trofeepunten:
    483
    Jeetje en nu?
     
    danfl44 en Flying doc vinden dit leuk.
  4. Nee ik ben niet op mijn mondje gevallen, ben oud militair dus ga niks uit de weg. Dat ik zo reageer is niet om een statement te maken, eetlust was gewoon weg. Valt mij gewoon op dat het nu 3x achter elkaar is... dus ipv iets positiefs mag ik ook weleens wat negatiefs schrijven. Overstappen? Ik zou niet weten naar wat eigenlijk...!?
     
  5. En nu? Ik zit te denken aan een rechtszaak ofzo... !
    Haha nee tuurlijk niet, gewoon verder gaan.
    Wat vaker First vliegen dan maar
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2019
    Nordic75 vindt dit leuk.
  6. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Een militair heeft toch altijd honger?
     
    JustinCase, danfl44, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Trek jonge, in de oorlog hadden wij honger
     
  8. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.197
    Trofeepunten:
    483
    Maar even serieus: als je na een verkeerde blik principieel weigert om je ontbijtje nog op te eten, ben je dan het gevoel met de werkelijkheid dan niet zodanig kwijt dat de tijd wel rijp is dat ze je weer eens het front insturen?
     
    vkpeter, Dylanski, Javadest en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    lijkt me een prima DYKWI case

    Ik vlieg 2x per maand dezelfde route (AMS-BKK) met Emirates in Business of First en kom zelden steeds dezelfde FA’s tegen, laat staan de halve crew...

    überhaupt heb je een iets te kort lontje als je je aan dit soort zaken kan storen. Ik wil niet weten hoe je houding in het verkeer, hotels of in restaurants is
     
    lloydje33, Javadest, Didier13 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Stoor mateloos aan deze berichten, zelden goed, vaak negatief en iedereen moet (jengelende) kinderen ook maar geweldig vinden. Nou, nee dus
     
    danfl44 vindt dit leuk.
  11. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Allereerst: thank you for your service, actieve militairen en veteranen verdienen respect, jij ook.

    Maar dan dit...
    Dat is het stomste wat ik ooit gehoord heb. “Ik ben een oud-militair dus ik ga onbesuisd elke strijd aan.” Wat maakt dat je zo’n geldingsdrang hebt? Je maakt zo bepaald geen reclame voor het militairs-vak, heb je dat door?
     
    GJB, lloydje33, JustinCase en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina