Ik heb EMD vouchers die automatisch aan mijn FB account zijn gekoppeld. Vorig jaar heb ik ook (KLM) vouchers per email ontvangen die niet aan mijn account zijn gekoppeld. Volgens de CS medewerker kon dat niet gekoppeld worden. Heeft iemand daar andere ervaringen mee? Het lijkt me handig om alles bij elkaar te hebben in mn account ipv een verzameling emails in de gaten te moeten houden.
Helaas zo werkt het niet. Kijk of het 074 (KLM) of 057 (Air France) vouchers zijn. Die 057 staan alleen op de AF website. Echter kun je er wel gewoon bij KLM mee betalen. (Hiervoor heb je hulp nodig van de klantenservice, online pakt ie deze vouchers niet). Dit komt door verschillende computersysteem is mij een aantal maanden geleden verteld.
Het zou idd makkelijker zijn als alles online in je account te zien zou zijn. Aan de andere kant: de CS medewerkers kunnen bij jouw FB nummer zien welke vouchers er nog open staan. Zo werd ik vorig jaar verrast met 100 EUR die ik zelf vergeten was.