Air France stopt met Joon. Toestellen en bemanning worden overgenomen door AF. Ik ga straks nog met Joon van CDG-LIS, een historische vlucht dus.
Air France zet wel vaart achter het afbouwen van Joon. Vanmiddag vloog ik CDG-LIS al met AF i.p.v. met Joon
Dat is wel heel rap. Las net nog in de krant van vandaag dat het wel eens snel zou kunnen gaan gebeuren dat het een feit is maar zo snel..
Dan toch blij om een enkel keertje Joon meegemaakt te mogen hebben. Niet dat er echt veel verschil te zien was met AF, dus een begrijpelijk besluit.
Ik heb in total 4 vluchten gehad met Joon. Maar heb al de tickets via AF gekocht en Joon was dan de uitvoerende airline. Ik was altijd tevreden met het product, maar wel verbaasd toen ik de eerste vlucht had en in business class het menu zag met het eten waar je voor moest betalen..... Bleek gewoon bij alle zitplaatsen de menukaart te zijn, maar in business is je eten zo als gewoon inclusiv. En goed eten ook. Net zo als bij Air Baltic. Daar was eten en drinken ook alleen in Business inclusiv.
Oh wat jammer. Ik heb een een paar vluchten via Af met Joon gehad, ben er tevreden over. Het personeels vond ik zeer verfrissen en vrolijk.