weet iemand misschien hoe ik ebookers kan bereiken, mail of het liefst telefoon nummer? Het telefoonnummer dat op hun site staat is niet juist, heb net geprobeerd te bellen. Ze hadden mijn boeking namelijk 2 x van mijn CC afgeschreven.
Dan krijg je inderdaad een heel ander bedrijf Je kunt het beste even naar de chat gaan en dan vragen naar het telefoonnummer. Het e-mail adres is [email protected].
Thanks Kilian. Naar de chat zie ik die mogelijkheid niet, misschien niet voor iPad? Maar ik heb uiteindelijk maar naar mijn bank gebeld. Het bleek dat ze behalve 2x hebben afgeschreven nog andere 2x klein bedragen ook gedaan. Een zooitje van administratie lijkt er daar op. Uiteindelijk een dame van ebookers telefonisch te pakken. Die vervolgens me probeerde af te scheppen aan de bank te vragen voor autorisatie nummer. Ik weet niet of zij echt dom is of hun manier is met klanten om te gaan. Maar een autorisatie nummer heeft je bank nl zelf nooit, dat nummer hebben juist degene die geld van je CC af laten schrijven, in dit geval dus Ebookers. En nog meer van die klein geintjes die ze toch even heeft geprobeerd. Kortom wat een gedoe is dit met ebookers. Gelijk een deuk in vertrouwen om bij ebookers ooit nog eens te gaan boeken. Heeft iemand goede ervaring met ebookers? Dat hoor ik graag.
Ik heb via ebookers geboekt en bij mij werden er ook 2 bedragen afgeschreven: 1 het ticket naar de airline , 2 de credit card toeslag t.n.v. ebookers.
Bij me werd er 2 maal dezelfde bedrag naar de Airline + CC toeslag 9, 50. 1 x ruim 17 € boekingskosten, 1x 9.50 voor CC toeslag en 1x 0 € en 1 x ruim 5 euro. Heel dubieus. Want CC toeslag zat al bij de totale nota's Airline er bij gerekend. Overigens, Alitalia verrekend zelf geen CC toeslag als je een ticket bij hen boekt. air Europa ook. Tis mijn ervaring hoor
Inmiddels bijna 2 weken later, is nog steeds niet in orde met die dubbele reserveringen die ebookers met mijn CC heeft gedaan. Heen en weer bellen met zowel ING als ebookers. Ik word er niet goed van. Wat een gedoe is dit. Als dit niet goed komt, gaat ING beide reserveringen ongedaan maken, stoppen. Als ING dat gaat doen, wat dan, daarna? Krijg ik te maken met een nieuwe gedoe over annulering van dat ticket reservering? Heeft iemand ervaring gehad met dit soortgelijke issue?