CZ transit hotel PEK

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Flying doc, 5 jul 2018.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Volgende week heb ik een overstap van bijna 10 uur overdag in PEK op een trip naar TAS in business class. Op de website zie ik staan;
    Free Accommodations for Transit Passengers
    Requirements
    • Flight requirements
      China Southern Airlines flights, China Southern Airlines international code-sharing flights or flights operated by Chongqing Airlines that connect with China Southern Airlines international flights or China Southern Airlines international code-sharing flights.
    • Connecting time
      • On day of transit
        International-international transit time of ≥8 hours
        Domestic-international and international-domestic transit time of ≥8 hours
      • Overnight transit
        International-international/international-domestic/domestic-international transit time of 8-48 hours (inclusive)
        International-domestic transit time of ≤24 hours with an overnight stopover
    • Transit in Beijing
    *This service is for transit passengers taking China Southern Airlines connecting flights.

    Zojuist gebeld met CSAir in Amsterdam maar die weten niets van een transithotel. Ze adviseren het me in Beijing nogmaals te checken bij de transit balie. Wie van jullie weet hier meer van/goede ervaringen?
     
  2. flyair

    flyair Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Transithotel gehad vanuit Sydney naar Amsterdam via Peking in economy. Er is een speciale transitdesk waar je naar toe kunt. Hotel en vervoer er naar toe waren prima.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Geen ervaring met Beijing, wel met Guangzhou. Inderdaad naar transit desk lopen en vanuit daar is alles heel gemakkelijk te regelen. Had zelf een privé busje naar m’n hotel en terug.
     

Deel Deze Pagina