Customer Interaction Day

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Flyer1981, 21 jun 2016.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Hallo allemaal,

    Wellicht bekend, maar wellicht ook niet.

    Zojuist kreeg ik per mail de bevestiging dat ik volgende week woensdag verwacht wordt op het hoofdkantoor van KLM voor een dagje "Customer Interaction". Ik had mij een tijd terug via de In Touch Community van AF/KL daarvoor aangemeld.

    Ik weet zo goed niet wat het onderwerp is, want de aanmelding is een tijd geleden gedaan. Maar ik weet wel dat er gesproken gaat worden met diverse mensen binnen KLM. Managers, grondpersoneel, FA's , enz, enz. Eigenlijk is elke functie vertegenwoordigd op deze dag waar een klant contact mee heeft tijdens zijn/haar reis. Ook zijn er meerdere workshops.

    Het is een gehele dag. Begint om 9 uur en duurt tot 5. Alle kosten, inclusief reiskosten worden vergoed door KLM. En er zit een lunch inbegrepen.

    Er is nog wel het een en ander onduidelijk, maar ik krijg nog een uitgebreide mail van KLM. Dus zodra ik meer weet laat ik dat wel even weten hier.

    Zijn er nog andere mensen die gaan? Zo ja, mooi moment voor een ontmoeting :). Indien niet, zijn er nog dingen die ik ter sprake kan brengen?

    Groeten,

    Flyer1981
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat een leuk initiatief. Had de link even gepost, dan waren er vast veel gegaan zoals op het young flying blue event.
     
  3. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Inderdaadf. Ben benieuwd hoe het gaat, laat maar is weten!
     
  4. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Dat had met alle plezier willen doen. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd ;)

    Maar de uitnodiging kwam voort uit mijn deelname aan de In Touch Community van Air France/KLM. Ik ben hiervan ongeveer een jaar geleden deelnemer geworden door een link hier op insideflyer.nl of flyertalk.com. Een tweetal maanden geleden kwam in die community de vraag of mensen interesse hadden om een van de 2 dagen bij te wonen. Die in mei is reeds geweest en volgende week is dus de 2e dag.

    Ik was dat helemaal vergeten dat ik me had voorgesteld om te komen, maar ik kreeg gisteren dus de persoonlijke uitnodiging. Het was dus niet een algemene link waar je je op aan kon melden. Zojuist kreeg ik nog een mailtje met het verzoek om gegevens aan te leveren om toegang te krijgen tot het hoofdkantoor in Amstelveen.

    Wat ik wel weet is dat het er persoonlijk aan toe gaat. Er waren namelijk bij de bijeenkomst van mei welgeteld 6(!) klanten uitgenodigd. En dan nog wel internationaal, want van de 6 waren er 3 afkomstig uit NL.

    Maar wellicht zijn er hier meer mensen deelnemen van de In Touch Community? En zijn daarom uitgenodigd voor deze dag. En zo niet, dan kan ik wellicht dingen ter sprake brengen.

    Zodra ik terug ben, dan zal ik uiteraard kort laten weten hoe het geweest is.
     
    Denzi en Flying doc vinden dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Mind the pun haha
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  6. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Hier even een korte update.

    Inmiddels de uitnodiging binnen en de locatie is veranderd. Er is ook meer duidelijk over wat er die dag plaats zal vinden. Het blijkt een dag te zijn waarbij de meest gewaardeerde passagiers de piloten van KLM ontmoeten.

    Ik moet me woensdag om 10.30 uur uiterlijk melden bij het Full Flight Simulator Training Center op Schiphol Oost. Er moet wel rekening gehouden worden met de security en het ophalen van de bezoekerspas.

    Bij het training center, zal ik:
    • In de gelegenheid worden gesteld om ervaringen uit te wisselen met de piloten en hen deelgenoot te maken van mijn wensen tijdens de vluchten die ik met KLM maak.
    • Alle werkzaamheden in de cockpit te zien en weten welke afwegingen er worden gemaakt in bepaalde situaties
    Dit zijn de hoofdpunten. Er zullen daarbuiten nog meer dingen plaats vinden. Wellicht de simulator in? :cool:

    De dag zal door de media afdeling vast worden gelegd.

    Ben nu erg benieuwd en heb er zin in! Als ik namens iemand van dit forum een vraag kan stellen aan een van de piloten, laat dan maar even weten. :)
     
    Flying doc en Melchior vinden dit leuk.
  7. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Gaaf hoor! Veel plezier alvast!
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Leuk man, veel plezier! Opvallend dat ze jou als FB gold tot een van de meest gewaardeerde klanten rekenen en het geen skipper meeting is oid.
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ja, inderdaad. Leek me ook erg leuk om mee te maken! Veel plezier!
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  10. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Dat vroeg ik mijzelf ook af. Maar je hoort mij uiteraard niet klagen. Ik denk trouwens niet dat het in eerste instantie te maken heeft met de status van FB. Maar dat deelnemer aan de community zwaarder weegt.

    Ik zal daarom maar voorstellen om iedereen die lid is van die community standaard FB platinum te geven. ;) Als ze toch bezig zijn met de gewaardeerde klanten :D:eek::D
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina