Hallo allemaal, Wellicht bekend, maar wellicht ook niet. Zojuist kreeg ik per mail de bevestiging dat ik volgende week woensdag verwacht wordt op het hoofdkantoor van KLM voor een dagje "Customer Interaction". Ik had mij een tijd terug via de In Touch Community van AF/KL daarvoor aangemeld. Ik weet zo goed niet wat het onderwerp is, want de aanmelding is een tijd geleden gedaan. Maar ik weet wel dat er gesproken gaat worden met diverse mensen binnen KLM. Managers, grondpersoneel, FA's , enz, enz. Eigenlijk is elke functie vertegenwoordigd op deze dag waar een klant contact mee heeft tijdens zijn/haar reis. Ook zijn er meerdere workshops. Het is een gehele dag. Begint om 9 uur en duurt tot 5. Alle kosten, inclusief reiskosten worden vergoed door KLM. En er zit een lunch inbegrepen. Er is nog wel het een en ander onduidelijk, maar ik krijg nog een uitgebreide mail van KLM. Dus zodra ik meer weet laat ik dat wel even weten hier. Zijn er nog andere mensen die gaan? Zo ja, mooi moment voor een ontmoeting . Indien niet, zijn er nog dingen die ik ter sprake kan brengen? Groeten, Flyer1981
Wat een leuk initiatief. Had de link even gepost, dan waren er vast veel gegaan zoals op het young flying blue event.
Dat had met alle plezier willen doen. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd Maar de uitnodiging kwam voort uit mijn deelname aan de In Touch Community van Air France/KLM. Ik ben hiervan ongeveer een jaar geleden deelnemer geworden door een link hier op insideflyer.nl of flyertalk.com. Een tweetal maanden geleden kwam in die community de vraag of mensen interesse hadden om een van de 2 dagen bij te wonen. Die in mei is reeds geweest en volgende week is dus de 2e dag. Ik was dat helemaal vergeten dat ik me had voorgesteld om te komen, maar ik kreeg gisteren dus de persoonlijke uitnodiging. Het was dus niet een algemene link waar je je op aan kon melden. Zojuist kreeg ik nog een mailtje met het verzoek om gegevens aan te leveren om toegang te krijgen tot het hoofdkantoor in Amstelveen. Wat ik wel weet is dat het er persoonlijk aan toe gaat. Er waren namelijk bij de bijeenkomst van mei welgeteld 6(!) klanten uitgenodigd. En dan nog wel internationaal, want van de 6 waren er 3 afkomstig uit NL. Maar wellicht zijn er hier meer mensen deelnemen van de In Touch Community? En zijn daarom uitgenodigd voor deze dag. En zo niet, dan kan ik wellicht dingen ter sprake brengen. Zodra ik terug ben, dan zal ik uiteraard kort laten weten hoe het geweest is.
Hier even een korte update. Inmiddels de uitnodiging binnen en de locatie is veranderd. Er is ook meer duidelijk over wat er die dag plaats zal vinden. Het blijkt een dag te zijn waarbij de meest gewaardeerde passagiers de piloten van KLM ontmoeten. Ik moet me woensdag om 10.30 uur uiterlijk melden bij het Full Flight Simulator Training Center op Schiphol Oost. Er moet wel rekening gehouden worden met de security en het ophalen van de bezoekerspas. Bij het training center, zal ik: In de gelegenheid worden gesteld om ervaringen uit te wisselen met de piloten en hen deelgenoot te maken van mijn wensen tijdens de vluchten die ik met KLM maak. Alle werkzaamheden in de cockpit te zien en weten welke afwegingen er worden gemaakt in bepaalde situaties Dit zijn de hoofdpunten. Er zullen daarbuiten nog meer dingen plaats vinden. Wellicht de simulator in? De dag zal door de media afdeling vast worden gelegd. Ben nu erg benieuwd en heb er zin in! Als ik namens iemand van dit forum een vraag kan stellen aan een van de piloten, laat dan maar even weten.
Leuk man, veel plezier! Opvallend dat ze jou als FB gold tot een van de meest gewaardeerde klanten rekenen en het geen skipper meeting is oid.
Dat vroeg ik mijzelf ook af. Maar je hoort mij uiteraard niet klagen. Ik denk trouwens niet dat het in eerste instantie te maken heeft met de status van FB. Maar dat deelnemer aan de community zwaarder weegt. Ik zal daarom maar voorstellen om iedereen die lid is van die community standaard FB platinum te geven. Als ze toch bezig zijn met de gewaardeerde klanten