Comfortstoelen Europa goedkoper

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door JPvdM, 25 feb 2016.

  1. JPvdM

    JPvdM Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Het viel me op dat de comfortstoelen binnen Europa goedkoper zijn dan ik gewend was. Met mij FB Silver zou ik voor PRG nog maar €6,- (€8,- vol tatief) betalen en voor OSL €10,50 (€14,- vol tarief). Ik ben toen wat verder gaan zoeken en vond voor HEL ook comfort stoelen voor €14,- waar ik vorig jaar nog €20,- ex korting voor had betaald. Weet iemand of dit tijdelijk is of een permanente prijsverlaging?
     
  2. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Viel mij ook al op inderdaad. Vorige week al, naar Helsinki en terug vanuit Stockholm bij het inchecken gratis. Voor begin maart nu de optie voor € 6,- naar ARN
     
  3. JPvdM

    JPvdM Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Zou het systeem veranderen net zoals bij Delta? Dat plat 72 uur van tevoren mag selecteren, gold 48 uur en silver 24 uur? Zou een goede waardering zijn voor de frequent flyers =)
     
  4. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Plat mag al tijdens boeking gratis premium Economy stoelen kiezen op KL en DL vluchten.
     
    high_class vindt dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    DL vluchten niet meer per se. Veel PLATs zijn pissed en KLM zegt dat ze naar de mogelijkheden kijken.
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat mij betreft mag klm eerst kijken naar de mogelijkheden wat betreft air france. Als plat krijg je daar geen flikker meer dan een zure steward of stewardess. nul extra aandacht, geen betere stoelen
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Vergeet de 50% rabat op seat plus niet bij AF.
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    de vorige keer dat ik AF vloog in hun triple 7 bestond de seat plus niet aka of eco prem of normaal
     

Deel Deze Pagina