CDG/AMS naar PVG, retour PEK- AMS (evt. via CDG) collecting QF voor FB

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Allard76, 7 sep 2016.

  1. Allard76

    Allard76 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben drukdoende aan het sparen voor QF bij SkyTeam. Zit nu op 12QF, ga volgende 3 dagen naar Rennes in Fra (via CDG), dus ben dan Silver. Nu begreep ik als ik een beetje mijn best doe en nog 15QF maak dit jaar ik gelijk door kan naar Gold, scheelt mij 15QF als ik dit niet in 2016 doe maar wacht tot 2017, moet er dan weer vanaf "0" 30QF maken voor Gold.

    Rond 20-21 oktober ga ik 8 dagen naar China. dus ik dacht misschien kan ik daar ipv de standaard 2 of 4 QF er wel een 6 of 8QF uitslepen. Dan hoef ik daarna voor 31/12 nog maar 2 tripjes in Europa te doen en dan ben ik FB Gold.
    Nu kijk ik op Google, Kayak en ITA, maar kom met bijv. AZ niet verder dan 5QF. Nu zoek ik eigenlijk wat suggesties (eigenlijk wat hulp.. :)).
    Ik kan vanuit AMS of CDG vertrekken en moet op 22 of 23/10 op PVG zijn en op 29/10 weer vanuit PEK weg. Ik wil alle opties bekijken, via CAN, of XMN is allemaal goed! (bijslapen kan op locatie).
    Gaat mij alleen om de QF, miles volgen later wel een keer.

    Bij voorbaat dank!
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Weet je budget niet, maar je kan beginnen in ZWE - AMS - CDG - PVG en PEK - CDG - AMS - ZWE plus een enkeltje PVG-LYI-PEK met china eastern. Kijk anders even in google flights
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Allard76

    Allard76 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Dank zover! Dit is al 1 QF extra.
    Mijn budget is +/-800 voor gewoon economyclass.
    Ik zag ook SVO echter heeft deze stop niet mijn voorkeur..
     

Deel Deze Pagina