Net in een van de brandhaarden van het moment. Ga je toch af vragen of het opzet was, maar dat is onwaarschijnlijk aangezien het vliegtuig op 33000 voet vloog. Maar het is toch ongehoord dat zo snel achter elkaar 2 triple sevens van dezelfde maatschappij neerstorten, een toestel met een fantastisch safety record.
Dit zou voor MH zomaar fataal kunnen zijn, qua reputatie en financien. Twee B772s neergestort. Niet te bevatten.
Onvoorstelbaar. Horror scenario voor een airline dit. Gaat dit gevolgen hebben voor de 777-200 vloot? Onvoorstelbaar...
Het live blog van Nu.nl: http://www.nu.nl/buitenland/3830727/liveblog-vliegtuig-neergestort-in-oekraine.html
Hangt v.g.m. niet zo zeer af van de samenwerking met KLM, maar veel tourgroepen vliegen met MH. Ik heb zelf met een groepsreis van FOX met MH gevlogen. Hoor net op NOS dat een commandant van de seperatisten toegeeft verantwoordelijk te zijn. Walgelijk.
Ja verschrikkelijk. Hoe zal Malaysia Airlines hier weer bovenop kunnen komen? Het vliegtuig zal volgezeten hebben met Nederlandse vakantiegangers, kan ik me zo voorstellen...