Ik vlieg zelf een dagje eerder naar Cuba, dus tot dan!
Maar ook wij hebben gekeken naar binnenlandse vluchten maar het uiteindelijk niet gedaan. Sowieso was het ofwel allemaal enorm om ofwel gewoon veel te duur. Met de cubaanse maatschappijen zelf vliegen, daar hadden wij niet zo'n zin in in verband met onder andere de staat van de vliegtuigen en daarbij kan je veel ook gewoon over land doen als je er een beetje de tijd voor neemt.
Qua hotels :
Palacio national in Havana en Palacio Baron Balbin in Cienfuegos zijn zeer aan te raden om naartoe te gaan. Wel wat prijziger dan anderen maar het is nog wel een hele ervaring daarzo.
Ook hebben we het Horizontes Los Jazmines geboekt, daar verder geen ervaring mee.
Qua vervoer:
Wij gaan veel met taxi's doen en huren geen auto. 1. Ik vind het persoonlijk m.u.v. in Europa en de VS onprettig om in landen te rijden en daar komt bij dat ikzelf geen woord Spaans spreek dus als er iets gebeurt ben je altijd de klos. 2. Het is ook gewoon niet zo duur om dat allemaal met taxi's te doen dus waarom zou je het laten. Wij nemen niet elke dag een auto en een auto huren kost zo 100 euro per dag waar je ook met gemak een taxi voor kan krijgen van A naar B via C en D.
Verdere reis:
Wij gaan zelf nog verder naar Mexico city en vervolgens naar LA (om terug te vliegen in La Premiere). In Mexico Hilton geboekt en in LA het Waldorf Beverly Hills. Mocht iemand daar nog leuke tips voor hebben verder let me know

Klik om te vergroten...