Beste deals business class naar New York

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mohal, 2 feb 2020.

  1. Mohal

    Mohal Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Hi allemaal,

    Ik spaar veel punten (flying blue) en wil graag naar New York business class vliegen met vrouw en 2 kids. We zijn niet tijdsgebonden dus kunnen vrijwel ieder moment vertrekken. Hoe kan ik nou zien in welke periode dit het minste miles kost?
    Ik kan enkel op datum selecteren, maar zou dan alle maanden af moeten gaan. Is hier een truc voor?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2020
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Welke punten spaar je, en welke klasse wil je vliegen?
    Aangezien Flying Blue punten nogal populair zijn hier, ga ik daar even vanuit. In dat geval kun je rond een bepaalde dag zoeken, in een kalender van 30 dagen. In economy zal de laagste prijs 21.500 miles zijn, in business 53.000 miles.
    Als het een ander programma is moet je dat even aangeven.

    Als je met zijn allen in eco naar New York wil en flexibel bent, koop dan gewoon een ticket. Ticketprijzen onder de 300 euro zijn standaard, en onder de 200 is geen uitzondering meer. Met een award haal je daar nooit betere value uit. In business ligt dit natuurlijk anders.
     
    Mohal vindt dit leuk.
  3. Mohal

    Mohal Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Dank voor je antwoord!
    Het gaat inderdaad om flying blue miles en wil business class vliegen. Kwam dan overal uit op een miljoen miles voor 4 personen.
    53000 miles per persoon voor een enkeltje neem ik aan? Die ben ik nog niet tegengekomen bij een rechtstreekse vlucht. Is er een manier om de goedkopere maanden in business class eruit te filteren?
     
  4. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Behalve de miles, is het ook de moeite waard om de taxen en toeslagen mee te nemen in je vergelijking. Vaak toch wel zo’n 250 euro op voor business, maar dat varieert.
     

Deel Deze Pagina