amex platinum xp

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door bs911, 6 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bs911

bs911 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hi all

voor het einde van de maand moet ik 300 hebben voor FB platinum, zit nu op 250. Voor de zekerheid mijn amex naar platinum geupgrade. NU weten we ze bij amex alleen niet of ik de xp dan al voor einde maand krijg. iemand hier ervaring mee?

thanks

2. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    559
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb afgelopen jaar mijn moeder geholpen met een soortgelijke situatie. Omdat het qua timing toen ook krap werd heb ik met zowel American Express als KLM / Flying Blue gesproken. Er is mij toen verteld dat de bijschrijving van XP's geldend is vanaf upgrade moment van de kaart. En dat als deze niet op tijd bijgeschreven worden dat dit dan met terugwerkende kracht wordt gecorrigeerd.

Dus de hamvraag jou, heb je reeds de FB Amex Platinum kaart in je bezit en/of is je kaart al in je digitale wallet geüpgrade?

3. bs911

bs911 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    dank voor je snelle antwoord! in mijn apple wallet is het al een platinum kaart. fysiek heb ik deze nog niet

4. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    559
    Trofeepunten:
    123
    Dan moet dit wel goedkomen, al zou ik uit voorzorg er wel een belletje aan wagen zodat dit bevestigd word zodat je iets hebt om op terug te vallen mocht het spaak lopen.

5. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    416
    Trofeepunten:
    63
    Een hele tijd terug liet iemand van de American Express klantenservice mij weten dat zij je XP ook eerder kunnen ‘overmaken’ als je daardoor je status kunt verlengen of verhogen. Geen idee of dat nu nog steeds mogelijk is.
    Wil je vragen over Flying Blue American Express in het vervolg in dit topic stellen alsjeblieft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina