AMEX opgezegd - bonus misgelopen?

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Flyer, 13 sep 2021.

  1. Flyer

    Flyer Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Toen de lockdowns en reisbeperkingen langer aanhielden heb ik in het najaar van 2020 mijn AMEX gold card opgezegd. Er waren steeds minder betalingen die ik ermee deed, omdat ik die veel in het buitenland met de kaart deed.
    Ik was benieuwd of er anderen zijn die ook hun kaart -tijdelijk- hebben opgezegd?
    En hoe het dan eigenlijk met de XP bonus, die is volgens mij wel bijgeschreven, die wordt kennelijk jaarlijks achteraf toegekend?
    Ik meen me te herinneren dat er bij het afsluiten van zo'n kaart namelijk ook een bonus werd toegekend.
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ik ga er dus vanuit dat je de Flying Blue Amex had? De XP bonus wordt direct na goedkeuring toegeschreven, en vervolgens aan het begin van elk verlengd lidmaatschapsjaar opnieuw. De 30XP die je aanvankelijk hebt gekregen behoud je dus gewoon, evenals als de eventuele bonusmiles :) Na een jaartje zonder Amex kom je overigens opnieuw in aanmerking voor de welkomstaanbieding!
     
    Bijzonderetickets, lloydje33, Bjorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Flyer

    Flyer Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Even nog wachten dus en dan besluiten of een nieuwe kaart zinvol is.
    Thx!
     

Deel Deze Pagina