Air France / KLM AMS naar Mexico City XP run

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Patrickd, 11 nov 2019.

  1. Patrickd

    Patrickd Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Goede avond leden,

    Voor mijn werk moet ik volgende week naar Mexico City.
    Nu ben ik op zoek naar een leuke XP Run. Lukt me alleen
    niet goed om een leuke te vinden.
     
  2. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Wanneer, welke klasse en wat is het budget ongeveer? Als alles gissen wordt dan krijg je waarschijnlijk weinig relevante opties ;)
     
    DirkOnTour en Flying doc vinden dit leuk.
  3. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Als je business mag vliegen, zou ik lekker met AM of KL rechtstreeks gaan. Voor de XP zou ik AMS-PTY-MEX vliegen. Over de laatste leg met Copa krijg je sinds kort ook (15) XP.

    Via CDG zou ik niet doen aangezien AF de route met de A380 vliegt met oude businessclass stoelen.
     
  4. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    AMS-MEX op de KL/AF fares zijn mileage based. Je mag 6882 mijlen vliegen, route mag je zelf weten. Daarbij mag je volgens de fare regels 2x een overstap hebben in Europa, 2x in de VS en 1x in Mexico. Dus je zou Iets als AMS-CDG-DUB-JFK-ATL-CUN-MEX kunnen proberen, hetgeen 58XP retour oplevert.

    Iets simpeler te boeken is de AZ fare, die laat AMS-MIL/ROM-PAR-NYC-(DL)-MEX toe, hetgeen je 56XP retour oplevert. Uiteraard x3 voor biz, al wil je dan denk ik liever een directere vlucht met langere segmenten op de wide bodies.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2019
    FlyingFonz en Thijsk vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina