Air France App

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Denzi, 6 dec 2017.

  1. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Hoi allen,

    Aangezien ik mij gisteren verveelde ging ik eens in de AF app kijken i.p.v. de KL app. En er zitten wat leuke functies in waarvan ik niet wist dat ze bestonden, dus om te delen.

    Als je iets omlaag scrollt vanaf het home scherm zie je een kaart met: My Trips in numbers, klik daar op discover.

    Dan zie je vervolgend je trips in getallen in de laatste 10 jaar met de volgende informatie
    Visited Cities Around the World (24) --> Als je hierop klikt zie je een lijst met de steden (hij neemt alleen AFKL/Delta vluchten mee zo te zien, mijn vluchten met Garuda of Aeroflot staan er bijvoorbeeld niet bij). En je kan zien 'hoevaak' je ze hebt bezocht (Ik heb bv 14x MAN, 12x CDG, 11x CPH etc). Het is niet helemaal accuraat aangezien er bij mij ook 4x DMM bij staat terwijl ik daar alleen een stopover had vanuit KWI naar AMS.
    Baggage Accumlated --> 337 KG (ik neem voornamelijk handbaggage mee). Klik je hierop kan je ook verschillende images unlocked op basis van hoeveel gewicht je hebt meegenomen.
    Time Spent in the Air --> 15 days, 11 hours and 22 minutes. Wederom klik je hier op, heb je ook weer verschillende plaatjes/levels om te unlocken
    A long journey of: 228.269km. Klik je hierop zie je hoeveel rondjes rond de aarde het vertegenwoordigt en hoever je al naar de maan bent (ik ben er nog niet).

    Voor de frequente AFKL mensen best leuk om een keer te zien en dus ik dacht: delen dan maar)
     
    Roberto, ErwinLansing, Daan3 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Wist ik niet. Ga ik ook eens bekijken tijdens de donkeren dagen..
     
  3. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Super leuk. Ik heb 110 vluchten naar AMS gehad haha...110x...onvoorstelbaar vaak.
     
    Denzi vindt dit leuk.
  4. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Zeker leuke functies!
    Maar die app blijft bij mij in het frans.
    Als ik naar instellingen (parametres) ga en dan daar het land en taal instel op engels, dan blijft hij gewoon op frans staan.
    Klopt dit of is mijn app non-reactive?
     
  5. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb hem op land NL staan en taal Engels en het werkt prima. misschien verwijderen en opnieuw downloaden?
     
  6. Milehunter

    Milehunter Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Leuke functie! Dit was mij ook nog niet opgevallen. Ik gebruik zelf my flightradar24 om al mijn vluchten bij te houden. Enige nadeel is dat je ze zelf moet invoeren maar er komen wel leuke grafieken uit daarna.
     
  7. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Ja, leuke functie. Afgezien daarvan is de AF app waardeloos. KL app is vele malen beter.
     
  8. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Je kunt via de AF app voor iOS ook je Flying Blue kaart in Apple Wallet toevoegen.. ook handig als je een keer je kaart niet mee hebt :)
     
    Denzi vindt dit leuk.
  9. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Niet helemaal mee eens, ik heb ze beiden.

    De AF app bied naast de mogelijkheid om je FB kaart tot je wallet toe te voegen met IOS
    Ook de interface om je puntenoverzicht te zien is beter en overzichtelijker.
    Interface van je boekingen is ook simpeler en overzichtelijker, laad sneller over het algemeen.

    Ik zou eigenlijk willen zeggen dat de AF app beter is dan die van KLM
     
  10. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Heb ook beide apps, merk dat ze aardiger doen bij cdg als je je af ticket laat zien ipv kl ticket, zou ook zomaar toeval kunnen zijn geweest :p

    Eigenlijk missen ze allebei nog features.
    Ik zou promo awards boeken en overzichten in mijn app willen hebben bijvoorbeeld.

    En een goed overzicht met beschikbare awards uberhaupt.
     
    Denzi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina