AF/KL: GDN-HGH 1350+ euro, 222XP (+?) - ruime routings

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door danfl44, 5 nov 2019.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    BSS, Flyer1981, JustinCase en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Leuke deal! Kan bijna de titel veranderen in Platinum run :D Alleen jammer dat het zo weinig miles oplevert.
     
  3. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Theoretisch is het een hele mooie run, maar ik denk dat hem boeken niet mogelijk is. Althans niet voor deze prijs
     
  4. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Boeken is prima mogelijk... ;)
    In ieder geval de 222XP+ variant via Moskou/Kiev/whatever.
     
  5. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    zelfs dan, ik zou het niet doen. Je bent helemaal kapot als je halverwegen bent
     
  6. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Dus eigenlijk bieden ze mensen aan op hetzelfde ticket te postitioneren voor de XP run vanuit Moskou/Kiev/Irkutsk?

    Het zijn echt mafkezen bij Air France. Als je zou kunnen boeken voor 1350 dan levert dit geen geld meer op, toch?
     
  7. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Nee, hier kan geen winst op gemaakt worden. En ja, hij is gewoon daadwerkelijk te boeken!
     
  8. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Kun je mij inzicht verschaffen in die run?
    OT: Dit is ook in eco te doen. Let er op dat de YQ wel lijkt te verdubbelen als je een C2-C3-C2-C3 constructie maakt. HGH is ook niet de meest voordelige bestemming om dit geintje mee uit te halen..
     
  9. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Wat ze aanbieden is vanuit allerlei plaatsen in west-Azië via AMS/CDG naar China te vliegen. Dus bijvoorbeeld van Moskou via AMS/CDG naar Hangzhou. Goedekope businessclass vanaf outstations komt heel veel voor, wat dit ticket bijzonder (en idioot) maakt is dat ze je ook nog voor een nachtje vanaf bv. Krakau naar Moskou en aan het eind van Moskou terug naar bv. Krakau vliegen.
     
  10. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Resultaat is hetzelfde, maar interpretatie incorrect: dit is een fare van Polen naar China, niet van West-Azië naar China met een extra fare vanuit Polen. De routings laten echter toe dat je bijvoorbeeld via Moskou gaat.
    Klassieke voorbeeld van eenzelfde run is de fare van Polen naar Istanbul, waarmee je destijds onder meer via Oost-Siberië kon gaan (incusief stopover!)
     
  11. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    ik zit al een tijd te rommelen met de route.
    Zelf lukt het niet om hem te reproduceren. Met alliance krijg ik geen resultaat. Met verplichte layover op AMS & CDG of visa versa ook geen resultaat. Met enkel AMS lukt het wel, echter 300 euro duurder en dus een kortere route.

    Wie zou (evt in privé bericht) wille delen wat de zoekopdracht is?
    Ik heb een aantal data gezocht in mrt/apr/mei volgend jaar. Dezelfde dagen ma-di en do-za gebruikt om te zorgen dat dezelfde vluchten aanwezig zijn.

    uiteraard zoek ik in itamatrix. Om daarna te boeken is me ook bekend. Lukt me enkel niet deze route te herproduceren.
    Alvast dank voor de hulp :)
     

Deel Deze Pagina