AF/KL AMS-CANCUN/MEX CITY € 1.072 (DOUBLE XP)

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Stuif, 14 jul 2020.

  1. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Mooie fare met AF en KL naar Cancun of Mexico City voor € 1.072,00
    Met de huidige aanbieding van AF/KLM om dubbele XP's op te halen op vluchten t/m 31 december een aantrekkelijk aanbod. Hij is te routen via CDG en terug via Atlanta bijvoorbeeld. Dit levert je (met KL of AF vluchtnummers) 102 XP * 2 = 204 XP op.

    Vluchten t/m eind december met dubbele XP's. Fare is beschikbaar t/m maart 2021.

    Met Aeromexico zelfs € 984,00 gezien, maar dan geen dubbele XP.

    https://www.google.com/flights?hl=e...:b;so:1;sd:1;t:b;sp:2.EUR.214496*2.EUR.214496
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2020
    beuse242 vindt dit leuk.
  2. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    #edit.. leuke aanbieding
     
    beuse242 en Stuif vinden dit leuk.
  3. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Zit te denken om deze ook even mee te pakken en dan heenreis La Premiere. Iemand een idee hoe AF omgaat met La Premiere i.v.m. COVID19? De lounge is natuurlijk ruim opgezet en in het toestel zit je ook nog verder uit elkaar dan Business.
     
  4. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Via CDG geeft hij wel aan dat je de Angle Flats hebt op de triple 7 van AF. Iets om rekening mee te houden.

    Veel zijn Delta overstap vluchten in de V.S. - weet iemand of dit wel mogelijk is gezien de huidige restricties om de U.S. binnen te komen? Of mag overstappen, ook al is je bestemming Mexico, ook niet?
     
  5. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    "Overstappen" kennen Amerikanen niet, je moet altijd het land in om een andere vlucht te pakken. Je kan m.i. dus niet via de VS vliegen tot ze daar Corona enigszins onder controle hebben (Ik verwacht dat huidige restricties er enkel zijn omdat Amerikanen de EU nog niet in mogen. Zodra dat weer mag, mag jij ook de VS weer in ;))
     
    DirkOnTour, Ambtenaruh en MoonJ vinden dit leuk.
  6. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Direct met KLM naar Mexico city en vanaf daar naar Cancun is ook maar 50 tot 100 euro duurder PP
     
  7. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Geboekt eind oktober om wat van dia de los muertos mee te krijgen. Gewoon op KL metal, want anders AF A380. Wat blijkt, heen op een van de laatste B747 vluchten!! :p (Althans, als de hele trip doorgaat in de pandemie)
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    AF vliegt niet meer met de A380 dus die zal het sowieso niet worden.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  9. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Dat dachten we van de 747 ook
     
  10. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    463
    Trofeepunten:
    63
    Deze vliegt toch ook niet meer met passagiers? Alleen nog met cargo tot en met oktober.
     
  11. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Dan ben ik cargo :)

    De kisten zijn makkelijk te verifiëren op Google Flights en de AF/KL sites. AF heeft in ieder geval tot eind van het jaar op donderdagen A380’s gepland staan naar MEX.
     
  12. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    net als KLM de 747’s gepland heeft/had staan maar ze daar toch echt geen passagiers meer mee vervoeren...
     
    Thom en DirkOnTour vinden dit leuk.
  13. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Wanneer heb je dit geboekt? Fare is niet meer beschikbaar toch?
     
  14. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Twee weken terug toen de fare op Flyertalk verscheen. Ik zag deze thread gisteren pas.

    Overigens reken ik nergens op qua toestellen, er kan nog zoveel gebeuren tussen nu en oktober.
     
    Stuif vindt dit leuk.
  15. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Wat jij wilt. Voor nu staat er 747 in mijn boeking. En het is hoe dan ook een mooie deal, ook als het een 789 wordt.
     
  16. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Dat geldt niet alleen voor toestellen :)
    Ander voorbeeld is SAS, dat op een aantal routes een 737 heeft ingepland als placeholder, terwijl dat model nooit op die routes vliegt. Waarschijnlijk is het idee om zo veel mogelijk tickets te kunnen verkopen, en dan dichter bij vertrek te kijken wat er verkocht is, en het juiste (lees: kleiner) toestel in te zetten. Ook routeplanners moeten een stuk flexibeler zijn in deze tijden, maar gelukkig voor hun genoeg keus uit kisten die maar staan te wachten op wat werk...
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  17. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Een nog betere deal! De 787-9 heeft een moderne 1-2-1 opstelling, grotere ramen, ledverlichting, etc etc.
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  18. Ludwig

    Ludwig Blue Tier

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    De 747 hoeft dat allemaal niet te hebben. Voor nu zit ik in stoel 1A in de neus en daar gaat niets bovenop. Het zou mooi zijn om dat (of de upper deck met z’n tweeën) nog een keer mee te mogen maken als afscheid van een tijdperk.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    In februari nog in 1A gezeten van een KLM 747 op de terugreis vanuit NYC. Vanwege een bungelende tray table en een kapotte IFE handset (wat het IFE praktisch onbruikbaar maakt want de 747 heeft geen touchscreen) besloot ik om de maaltijdservice over te slaan en te gaan slapen. Het was een last-minute equipment change van een 787-9, dat was wel balen.

    Ik vind de 747 er ook leuk uitzien, vooral vanaf de buitenkant als ik hem zie vliegen of taxiën. Of gewoon om die grote neus met zijn verhoogde cockpit aan de gate te zien staan. Maar laten we het niet romantiseren. De 747 vloot van KLM is vergane glorie en rijp voor de sloop. Het is een mirakel dat dat ding nog zo lang dienst heeft gedaan, terwijl het eigenlijk al jaren pappen en nathouden is.

    Gelukkig is de 747 freighter nog op verschillende plekken in de wereld regelmatig te spotten. Volgens mij blijven er sowieso nog een aantal rondvliegen in KLM kleuren voor KLM Cargo.
     
    Max2000 vindt dit leuk.
  20. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Helemaal eens. Ik heb echt geen behoefte (meer) om met zo’n oud vliegtuig te vliegen
     
    ppt en MVA20 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina