Aanvraag nieuwe CC (VISA/MC)

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door laguzzz, 18 jul 2019.

  1. laguzzz

    laguzzz Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hey Insideflyers

    Het wordt dringend tijd om over te schakelen van een 'normale' visa, naar eentje die M&M punten genereert. De website is net veranderd en ik had nog een paar vragen hieromtrent.

    - In vele landen is er een bonus, heeft België die ook? Is het bv mogelijk via ref om aan de bonus te geraken?
    - Vraag ik hem aan bij Brussels of toch beste een ander land?

    Thanks!
     
  2. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Heb er een van Brussels proberen aanvragen bij BBC, maar dat sleepte weken aan. Zou adviseren om voor Amex te gaan, daar zijn ze een stuk vlotter. De promoties hier op het forum zijn meestal voor de Nederlandse Amex, voor de Belgische kan je misschien op Jumpseat kijken of je daar een referral link kan scoren.
     
  3. laguzzz

    laguzzz Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    De Amex heb ik al op zak. Jammer genoeg kan je daarmee niet zo veel betalen in BE. Daarom dacht ik aan een mastercard van M&M om alsnog puntjes te verzamelen en de onbeperkte geldigheid :)
     
  4. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Moest je niet te erg gebonden zijn aan M&M, kan ik de Flying Blue MasterCard van BeoBank enorm aanbevelen. Ik heb deze en ben er erg tevreden over.
    In tegenstelling tot AMEX kun je met deze MC echt bijna overal betalen (ook contactloos). Je hebt zelfs geen rekening bij BeoBank nodig.
     
  5. laguzzz

    laguzzz Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dank je voor de tip! Dat valt te overwegen.

    Helaas reis ik vooral met *A en ben ik aangesloten bij M&m. Reizen doe ik niet extreem vaak en vooral in economy. Het zou handig zijn om. De opgespaarde mijlen te kunnen behouden :)

    Ik had ook gelezen dat het FB programma nauwelijks nog wat waard was. Klopt dat? Of toch maar overwegen om een ander programma uit te kiezen?
     
  6. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Hoe dat je de programma's inschat, moet je vooral zelf bepalen. Dat is voor iedereen verschillend; zelf vlieg ik bijvoorbeeld meestal vanop Schiphol, dus veeleer een SkyTeam-klant.
    Ik kan wel zeggen dat ik erg tevreden ben van deze kaart en elke maand zo'n 1500 à 2000 miles spaar met mijn dagdagelijkse aankopen.
     

Deel Deze Pagina