16u doorbrengen op Miami airport..

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Arjan69, 16 feb 2018.

  1. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hallo allemaal.
    In april heb ik met een collega een werkbezoek aan Caribisch NL.
    Daarbij moeten wij van Bonaire naar Curacao reizen. Aangezien mijn werkgever geen vluchten toestaat met Insel Air moeten wij met American Airlines naar Miami vliegen en daarna naar Curacao.
    Wij komen rond 20u op Miami aan en vertrekken de volgende dag rond 12u weer.

    Ik ben er nog nooit geweest. Wat is verstandig?
    Is er een goed terminal hotel? Of hebben jullie andere tips?
    Thnx!
     
  2. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Mag ik vragen wat voor eisen je werkgever stelt aan een maatschappij, puur uit interesse?

    Divi Divi Air vliegt ook tussen Bonaire en Curacao.

    Ben overigens onbekend met Miami.
     
  3. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hoi SanHor.
    Naar ik begreep zijn er issues met het naleven van veiligheidsvoorschriften. Verder geen idee.
    Op onze data en tijden geen alternatieven, alleen AA.

    Wat raad je aan? Terminal hotel, of??
     
  4. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Oke,

    Insel heeft idd de nodige issues gehad...en is nog steeds gaande.

    Ze zijn heel veel geld verloren in Venezuela, en verder is die markt nu ook grootendeels ingestort.

    Sorry ben onbekend met MIA, daar zal een ander forumlid je bij moeten adviseren.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Insel Air heeft haar IATA licentie verloren. KLM heeft de samenwerking gestaakt.
     
  6. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Ben al meerdere keren kort in Miami geweest. Wat ik eigenlijk altijd doe is het huren van een auto voor een paar tientjes. Rij lekker een stukje, eet ergens een hapje en slaap in een van de vele motels die de omgeving van Miami rijk is. De volgende dag rij ik op mijn gemakje weer naar het vliegveld.

    In jouw geval is het waarschijnlijk al donker als je aankomt. Wellicht is de auto pakken minder interessant. Je kan daarom ook met Uber/taxi/OV naar Miami (Beach) gaan, maar daar zijn de hotels echter een stuk duurder.

    Van het vliegveld zelf word ik niet vrolijk. Ik zal dan ook niet zelf een hotel op het vliegveld nemen, maar dat is persoonlijk.
     
    danfl44 vindt dit leuk.
  7. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    2 dagen geleden was ik nog in Miami. Airport is inderdaad niet heel bijzonder, maar je bent met een Uber binnen een kwartier in Miami Beach. Ik raad je daarom aan om de airport te verlaten en naar Miami Beach te gaan.
     
  8. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Vlucht land rond 20:00, zonder GE ben je er rond 21:00 door alles heen. Zou een hotel dicht bij de luchthaven boeken, er zijn er genoeg op 5 minuten rijden en de meeste hebben een gratis shuttle. Dan ben je rond 21h30 ingecheckt en in je hotelkamer.
    De volgende dag op je gemak weer naar het vliegveld.
     
  9. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Bedankt voor jullie tips allemaal!
    Het idee van Grouchy had ik ook. Wordt waarschijnlijk Pullman met gratis shuttle.
    Ik hoop jullie te laten weten wat het is geworden :)
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Airport hotel nemen en dan met de Uber een drankje doen op South Beach. Is wel leuk om ‘s avonds naar toe te gaan.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  11. axzel

    axzel Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Zat hotels in de omgeving, vaak met gratis shuttle. Een auto zou ik niet huren, gewoon een uber nemen naar South beach om gezellig wat te drinken. Duurt ongeveer een klein half uur vanaf het vliegveld.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  12. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb hier tijdens de zomer 2016 1 nacht geslapen, Pullman is een prima hotel op korte afstand van airport.
     
  13. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Je kunt ook de Miami Beach airport express bus nemen, heb ik laatst gedaan ging bijzonder snel en kost volgens mij US 2,25 enkele reis.
     
  14. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben onlangs ook op Curacao en Bonaire voor werk geweest. Ik mocht ook niet met InselAir vliegen, maar Divi Divi was leuk (superkleine 7 persoons-vliegtuigjes, je ziet veel en ervaring is mooi) en snel (25 minuten vliegtijd). Mocht je nog niet geboekt hebben dan zou ik dat toch serieus als alternatief overwegen. DiviDivi vliegt echt dagelijks (meerdere vluchten) hoor, maar wordt volgens mij niet bij OTAs aangeboden. Je moet rechtstreeks bij Divi boeken.
     
  15. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Met een Uber naar Miami Beach en daar de hele nacht doorhalen in diverse fancy hotel bars. 's Morgens stevig ontbijt bij e.o.a. tent aan Ocean Drive en dan al dan niet brak weer het vliegtuig in. Hopelijk vertrek je niet vanaf concourse F. Dat is echt een oude bende met versleten tapijt op de vloer.
     

Deel Deze Pagina