InsideFlyer.com [English] United States InsideFlyer.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux
Moet eerlijk toegeven dat de lijst met restaurants voor het Platinum dining credit een stuk groter is dan ik initieel had verwacht. En groter dan...
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de locatie. Verbleef er afgelopen december. Op zich een prima locatie, aardig personeel en een erg goed...
Als in; dat is mijn inschatting. Voorheen kon je €150 uitgeven, waarbij het restaurant misschien €150 (minus amex transactiekosten) kreeg? Ik kan...
Wat een prijzen! Ook weer niet helemáál uit de markt, maar het is wel een goede aanmoediging om niets te kopen. Die clubsandwich op een stokje,...
Ik heb contact opgenomen met AMEX over het nieuwe dining-credit voor de platinum kaart. Ik ben het volgende te weten gekomen: Er zijn 3 periodes...
Het is even geleden verhoogd naar de 800K punten aan referralbonus per jaar.
Als Ulti hoef je ook niet in een 5 sterren met gouden jacuzzi te worden ondergebracht, maar een waardeloos hotel van een paar tientjes vind ik wel...
Daarbij wordt ook nog over het dinertegoed van €300 geschreven, vanaf dit jaar natuurlijk vervangen door het mysterieuze...
De teller 'aantal jaren platinum' was even verdwenen uit de KLM & AF app (zelfs op flyingblue.com weg). Inmiddels is 'ie weer terug, voor wie 'm...
AMS > OSL €99. Gaan we niet doen :)
Juist typisch Amex in de communicatie ;). Een vergelijkbaar diningvoordeel wordt ook bij Amex Zweden/Noorwegen gegeven (nu 6 keer per jaar, om de...
Op dit moment is er een statusmatch beschikbaar van British Airways naar KLM voor GBP 99,-. Daarin wordt er op flyingblue.statusmatch.com gemeld...
Tweede (of derde?) keer op rij dat de FB bonus in verhouding lager* is dan de reguliere Amex bonus. *Reguliere Amex punten omzetten naar Flying...
En volgende keer een AirTag erin? Slim om in elk geval dat A4'tje erin te doen – dan zou ie ooit (al is het via een opkoper) weer bij je moeten komen.
Balen van je ervaring. Beste wat je in dit soort gevallen kunt doen is een officiële klachtenbrief schrijven. Daar wordt vaak netjes op gereageerd...