InsideFlyer.com [English] United States InsideFlyer.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux
Heeft er iemand ervaring met de uitvoering van het handbagagebeleid van Alaska Airlines? Het gaat me hier specifiek om het “personal item”. Bij...
Volgens mij hangt het er wel vanaf wie je aan de lijn krijgt. Ik belde zojuist voor iets anders & vroeg er toen ook naar, maar die zei “oh, je...
Yes, ik kon gratis stoelen met extra beenruimte selecteren & koffers werden ook direct toegevoegd (dit was alles zelfs direct in de KLM app...
Route: MUC-AMS-JED-BKK-JED-FRA Wanneer: april/mei Airline: Saudia (KLM op MUC-AMS) Klasse: Y Reden: vakantie/home office vanuit de hitte Voor...
Yes, hebben ze bij mij uiteindelijk (na bellen) ook gedaan. Heeft wel een volledige werkdag geduurd omdat ze vrij veel gegevens wilden hebben en...
Thanks! Ze gaven bij mij aan dat ik dit formulier online moest aanvragen: https://nld-prod-attestations.axa-assistance.com/. Dit werkt goed,...
Ik was zojuist de verzekeringsvoorwaarden voor de reguliere platinum kaart aan het doorlezen (je moet wat op je maandagavond) en hier stond bij de...
Alle 10 de flessen zijn heelhuids in München aangekomen. Thanks voor jullie input!
Thanks. De importlimieten zijn inderdaad het probleem niet, het ging me eerder om eventuele restricties vanuit KLM of de regelgeving omtrent...
Ik vlieg vanavond met KLM terug vanaf Bordeaux naar München en heb 10 flessen wijn mee om in te checken. Qua gewicht past het precies (had een...
Kijk, top! Dit geldt dus ook voor BlueBiz punten? En bel je in zo’n geval met BlueBiz of de PSL?
Thanks, maar ben platinum dus dat is niet echt nodig. Upgrade naar business kost altijd nét iets meer.
Ik heb nog zo’n 58 BlueBiz punten die ik moet gebruiken voordat ik m’n account sluit. Heeft er iemand een goed idee om deze uit te geven aangezien...
Klinkt inderdaad goed! Vind je dit simpelweg via hun website? Ik gebruik hun zoektool voor deze route en krijg dan de volgende foutmelding:
https://www.klm.nl/information/covid-19/rebook-cancel Gratis annuleren en je geld terugkrijgen kan per 1 maart niet meer. Je kunt nog wel gratis...