Wanneer: mei
Route: AMS-MAN-AMS
Airline: KL
Klasse: EC
Miles: FlyingBlue
Reden: Lang weekend roadtripje door noord Engeland
En daar gaan we weer:
Wanneer: 10-14 februari
Route: AMS-CDG-GVA en v.v.
Airline: AF/KL
Klasse: J
Reden: Een van de laatste keren de vriendin opzoeken voor ze voorgoed naar Nederland komt.
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
Tim82 wrote:Wanneer: 27 januari
Route: YTZ (Toronto City) - YOW
Airline: Porter
Klasse: Economy
Reden: Daguitstapje naar Ottawa vanuit Toronto. Zin in!
Grappig! Ik overweeg hetzelfde uitstapje op 26 januari! 😀
* FlyingBlue Platinum * Executive club silver * Star Alliance Silver * Honors Diamond *
Wanneer: januari
Route: AMS - LGW- AMS
Airline: British Airways
Miles: BAEC
Reden: weekendvermaak en de nieuwe cateraar in de BA lounge op Schiphol testen.
Route: AMS - MXP
Airline: VK (LEVEL)
Miles: IB
Reden: positioneren naar MXP voor CX F vlucht. Zes tientjes inclusief koffer en stoel 12A (er is geen 11A) vond ik een uitstekende deal!
Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.
Wanneer: maart TM juni
Route: MXP - HKG - FRA
Airline: CX
Klasse: First
Miles: Asiamiles
Reden: sabbatical
Wanneer: maart
Route: HKG-SIN-KUL
Airline: SQ
Klasse:Business
Miles: Aegean Miles+Bonus
Reden: sabbatical
Wanneer: April
Route: ZWE-AMS-PVG-CDG-AMS-ZWE
Reden: Eindelijk weer naar mijn favoriete stad. Vrienden de stad laten zien en de vriendin opzoeken. Via antwerpen omdat dit nauwelijks extra reistijd oplevert en ik me met deze extra XP’s ga qualificeren voor FB Gold.
Route: HKG-KUL
Airline: MH
Klasse: Business Class
Miles: BAEC
Reden: Moet naar Lombok vanuit HKG. Awards naar Indonesië vrijwel niet te krijgen in deze periode. Vanuit KUL kun je echter ook rechtstreeks naar LOP vliegen, dus is dit de meest handige hub.
Kan een paar uurtjes genieten van de F lounge op HKG en dan de "troon" eens proberen bij MH.
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.
Wanneer: eind volgende week
Route: (AMS-)GRU-AMS
Klasse: C (O)
Miles: 5.000 Flying Blue miles en 6.070 gevlogen miles
Reden: Mijn eerste KLM vlucht van 2020 en tegelijk ook mijn laatste intercontinentale C revenue ticket met hen. Deze was nog geboekt voor de BlueBiz devaluatie van vorig jaar. In totaal ongeveer 600 Blue credits misgelopen, pijnlijk...
American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS
American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej
Wanneer: mei / juni
Route: MXP - HKG - FRA
Airline: CX
Klasse: First
Miles: Asiamiles
Reden: vakantie, mooie sweet spot van Asiamiles.
Pictor wrote:Wanneer: 22/1-2/2
Route: DUS-AMS-LAX-LAS-LAX-AMS-DUS
Airline: KL/DL
Miles: FB
Reden: 1e vakantie dit jaar, rondje Zion NP en omgeving + paar dagen sin city
omweg via LAX wegens vliegen met de Grand Old Lady
Hahaha, we kunnen elkaar nog tegenkomen. Ik vlieg de 23e heen, de 25e zit ik in Zion.
Flying Blue Platinum & Petroleum - MileagePlus Premier Platinum - MVP Gold 75k - Qatar Platinum - Avis President's Club - Hertz President's Circle - HHonors Diamond - Marriott Platinum - IHG Spire - Hyatt Globalist
AMEX Business Gold het 1e jaar gratis en 25.000 rewards points? Klik dan hier
LeidenHub wrote: Een 37-jarige IT consultant ... die er door zijn avatar uitziet alsof hij het achterlijke neefje van Optimus Prime is.
Flyer1981 wrote:Wanneer: Maart
Route: PHX-LAS-BUR
Airline: Southwest
Klasse: Cattle Class 😉
Miles: Nope, Niks, Nada
Reden: Met een tussenstop in Las Vegas van 2 dagen naar Burbank, CA. Om een dag later vanaf LAX naar huis te vliegen. Een keer Southwest proberen. Dat voor 100 dollar inclusief bagage. Daar kwamen de andere maatschappijen niet aan. Eerste keer open seating, dus vechten om een plek bij het raam. 😮 Ik ben benieuwd.
Ik heb nooit met Southwest gevlogen maar heb wel eens gezien hoe dat boarden verliep aan de gate, en dat was toch redelijk ordelijk. Als je klaar zit met de online incheck op het moment dat die van start gaat kom je misschien wel in de hoogste boardingsgroep A met een laag nummer om aan de gate als een van de eersten in te stappen. Succes!
Hou er rekening mee dat geroutineerde Southwest klanten misschien ook allemaal wel al klaar zitten om precies op 23u59.59sec op 'check in' te klikken. Als je bv 5 minuten later bent ben je misschien al de 75ste ofzo.
Wanneer: 22/1-2/2
Route: DUS-AMS-LAX-LAS-LAX-AMS-DUS
Airline: KL/DL
Miles: FB
Reden: 1e vakantie dit jaar, rondje Zion NP en omgeving + paar dagen sin city
omweg via LAX wegens vliegen met de Grand Old Lady
Wanneer: Maart
Route: PHX-LAS-BUR
Airline: Southwest
Klasse: Cattle Class 😉
Miles: Nope, Niks, Nada
Reden: Met een tussenstop in Las Vegas van 2 dagen naar Burbank, CA. Om een dag later vanaf LAX naar huis te vliegen. Een keer Southwest proberen. Dat voor 100 dollar inclusief bagage. Daar kwamen de andere maatschappijen niet aan. Eerste keer open seating, dus vechten om een plek bij het raam. 😮 Ik ben benieuwd.
FB Gold, Amex FB Plat
Wanneer: 27 januari
Route: YTZ (Toronto City) - YOW
Airline: Porter
Reden: Daguitstapje naar Ottawa vanuit Toronto. Zin in!
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 74 Online
- 5,344 Leden