Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class

Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Om de reis aan boord van Emirates nog comfortabeler te maken heeft de Arabische maatschappij onlangs haar premium product verbeterd. Het betreft onder andere de amenity kits die in First- en Business Class gepresenteerd worden. In samenwerking met Bowers & Wilkins, BYREDO Skincare en Bulgari is het vernieuwde product samengesteld.

BYREDO

Eerder introduceerde Emirates het merk BYREDO al op haar vluchten in de Boeing 777 met de nieuwe Suites. Nu heeft de maatschappij besloten deze verder te introduceren op al haar vluchten met First Class. BYREDO is een Europees luxemerk. De producten van BYREDO worden gemaakt met de beste grondstoffen waarbij de focus ligt op ambacht en kwaliteit. De producten die nu in de First Class Suites te vinden zijn, zijn exclusief voor Emirates gemaakt. De collectie bestaat uit een wellness-assortiment. De producten bevinden samen met een kunstleren notebook en een merkpen in de suite van de reiziger. De volgende producten zijn er te vinden:

  • Reinigingsdoekjes voor het gezicht. Deze zorgen voor frisheid en, zeker zo belangrijk, voor hydratatie.
  • Gezichtstoner, deze zorgt voor frisheid en hydratatie.
  • Oogcrème.
  • Kamille slaapolie, die zorgt voor meer ontspanning om te slapen.
  • Spray van kamille voor over bedtextiel. Dit zou er ook voor een meer ontspannen atmosfeer moeten zorgen.
Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class
BYREDO producten

Kijk- en geluidsbelevenis

Om een nog betere beleving te ervaren bij het entertainmentsysteem van Emirates introduceert de maatschappij een gloednieuwe hoofdtelefoon. De hoofdtelefoon wordt geleverd door Bowers & Wilkins. Ze leveren de Bowers & Wilkins Active Noise Cancelling E1-hoofdtelefoon in First Class. In de hoofdtelefoon zit een unieke hybride ruisonderdrukkingstechnologie, aldus Emirates. Daarnaast is de hoofdtelefoon erg licht en met de beste materialen gemaakt.

Het entertainmentsysteem biedt een ruime keuze aan materiaal. Het kent 3.500 kanalen of on-demand entertainment, 950 films, 400 tv-kanalen en 2.400 muziek en podcastkanalen. De First Class reiziger kan dit alles beleven op een 32”-scherm.

Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class
Bowers & Wilkins Hoofdtelefoon

Bulgari

Naast de hierboven vermelde vernieuwde First Class-producten zijn er ook nog andere producten vernieuwd, onder andere voor de Business Class. Emirates werkt al langer samen met Bulgari en zet dit graag voort. Zij hebben gezorgd voor een nieuw design amenity kits. Deze zijn voor zowel First- als Business Class vernieuwd. In de amenity kits bevinden zich Eau Parfumee Au Thé Vert (Groene thee), maar ook huidverzorgingsproducten.

De amenity kits in First Class zijn er in acht verschillende ontwerpen met verschillende kleuren voor mannen en vrouwen. Ze zijn gemaakt van kunstleer. Daarnaast zijn er nog acht verschillende amenity kits gemaakt voor Business Class reizigers. Vier voor vrouwen en vier verschillende voor de mannelijke reizigers. De amenity kits worden alleen uitgedeeld op lange afstandsvluchten. Om de amenity kits exclusief te houden, worden ze om de negen maanden vernieuwd. Net als bij andere maatschappijen kun je de tasjes na de vlucht ook gebruiken voor andere doeleinden. Je kunt er bijvoorbeeld een hoofdtelefoon indoen, maar ook nog steeds gebruiken voor make-up of als handtas.

Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class
Amenity kit voor dames
Emirates verbetert haar premium product in Business- en First Class
Amenity kit voor heren

In de First Class zullen er ook ‘Hydra Active’ pyjama’s aanwezig zijn op de lange afstandsvluchten. Vind je het dekbed en of de hoofdtelefoon erg fijn, dan kun je deze in de Emirates Official Store aanschaffen.

Dineren aan boord

Naast de producten die de reis net wat relaxter maken, heeft Emirates natuurlijk ook een goed product qua eten en drinken aan boord. Reizigers kunnen genieten van de beste gerechten, gemaakt door chef-koks. De gerechten kunnen genuttigd worden met de beste wijnen, champagnes en sterke dranken. Eerder schreven we al over de exclusieve wijnen die ze hebben ingekocht en worden geserveerd aan boord.

Bron: Emirates

Reacties

  1. Pascal zegt

    Deze producten zijn echt bizar. Businessclass is op zo hoog niveau hier. Mijn businessclass met KLM bestond uit een tasje met een simpele sok-plastiek tandenborstel en een vage kam. Als ik de keuze heb kies ik altijd voor Emirates, dan maar wat minder Nederlandse trotsheid en jenever huisje.

  2. Peter Lee zegt

    Heb First hand het nieuwe verbeterde Business and First Class product mogen meemaken deze week op mijn trip van Amsterdam naar Beijing in de A380 via Dubai. Inderdaad het eten in de business class is ietsje anders maar de de chocolades waren op. De lekkere verpakte broodjes bij de bar zijn vervangen door een cake en veel fruit.

    First Class blijft een heerlijke ervaring , de Nieuwe Kop Telefoon van B+W zijn subliem , perfect geluid en zitten heerlijk.
    Verder weinig veranderingen gezien

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *