Via hotelscombined 10% terug gestort als student.

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Flying doc, 6 jan 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Hi all,
    Mijn hotel stays book ik bijna altijd via www.hotelscombined.com omdat ik als student na verblijf 10 % van de boeking terug gestort krijg op mijn paypall account. Ongeacht welk hotel. Een mailtje na verblijf naar [email protected] is voldoende. Deze service is geldig als je student/docent bent.
     
    MaxJ91, Innersoul, RSC09 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Wauw! Had ik dit maar eerder geweten. Heb onlangs voor een paar duizend aan hotelverblijvem geboekt.
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wellicht is er iets te annuleren? Ik gebruik het al meer dan een jaar en ben inmiddels een grote bekende Linda van de education support haha. Gelukkig want op dit moment sta ik niet ingeschreven meer als student maar kan er nog wel gebruik van maken.
     
  4. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    moet je iets van een ID doorgeven? of hoe checken ze dat je (nog) student bent?
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
  6. erictravels

    erictravels Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Waw, dit wist ik niet ... blijkbaar geldt het ook voor personeel, dus dit ga ik ook als tip meegeven aan de mensen die ik ken die leerkracht zijn !
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Maar, HC is toch een vergelijkingssite en je boekt toch niet direct bij HC? Ik vergelijk altijd wel met de site, maar boek direct bij de keten (ivm BRG), kom ik dan toch in aanmerking?
    Verder vind ik het een beetje eng wat ze met je gegevens + confirmation# kunnen doen.
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het is idd een vergelijkingssite en registreert if je doorklikt. Je kunt dus ook via HC naar de site van het hotel doorklikken. BRG & student rebate tegelijkertijd. Je conf geef je retrospectief. Dekt je cc geen fraude?
     
    high_class vindt dit leuk.
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Als je meerdere kamers op één boeking hebt, geldt de rebate dan voor de hele rekening of krijg je het omgerekend voor één kamer?
     

Deel Deze Pagina