InsideFlyer Is Op Zoek Naar Bloggers !

Discussie in 'Nieuws' gestart door Lionell, 12 sep 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    InsideFlyer is op zoek naar bloggers! Ben jij iemand die frequent reist? Ken je veel van loyaltyprogramma's van airlines of hotels? Wil je jouw reiservaringen en kennis delen? Dan biedt InsideFlyer een unieke kans om deel uit te gaan maken van een leuke groep bloggers!

    [​IMG]

    Degenen die ons al een tijdje volgen weten dat we eerst als Ikvliegveel zijn begonnen. Sinds oktober vorig jaar zijn we gerebrand naar InsideFlyer. We bestaan niet enkel in de Benelux, maar hebben ook websites in de verschillende landen van Scandinavië. Daarnaast hebben we een sites in Engeland, Duitsland en onze grootste site is gebaseerd in de VS.

    [​IMG]
    We blijven groeien!
    De laatste maanden zijn we flink aan het groeien en daarom willen we graag nieuwe bloggers aantrekken. Heb je interesse? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en stel jezelf voor. We zullen nadien contact met je opnemen en kijken of we tot een samenwerking kunnen komen.

    Hopelijk tot snel!

    InsideFlyer NL Team
     
    Joris1, lloydje33, Flying doc en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Maan

    Maan Guest

    Economy class blogger, dat is wat we nodig hebben, al die ontoegankelijke business class blogs zijn natuurlijk leuk en om van te smullen, maar voor heel veel mensen niet al te realistisch!

    Zal ik binnekort eens een blog over Ryanair van Pisa naar Eindhoven maken? :p
     
    Edwin vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Waarom denk je dat we meer bloggers willen aantrekken? Om meer variatie te hebben :)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Lijkt me leuk! Ik vlieg vaak in economy, maar vanaf volgend jaar weet ik niet of ik veel zal vliegen. Ik kan natuurlijk ook recensies van voorgaande trips schrijven.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    We hebben met opzet geen specificaties erin gezet. Er zijn twee nieuwe blogsters die we recent hebben aangenomen die niks met loyaltyprogramma's te maken hebben of business class vliegen.

    Door de oproep algemeen te houden willen we zien wat voor reacties we krijgen en daar een selectie van doen.

    @Fripsmaster indien je interesse hebt, gewoon een mailtje sturen naar het email adres wat hierboven is vermeld en dan komen we daar op terug. Tot nu toe hebben we een 20tal reacties gekregen.
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  6. Maan

    Maan Guest

    Volgens welke cao richtlijnen wordt het contract opgesteld?

    Welke salarisschaal kan men verwachten?

    Bij voorbaat dank
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    E-mailen naar het mail adres dat is vermeld en dan versturen we de informatie.
     
    Maan vindt dit leuk.
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Bloggers over reis accessoires is misschien boeiend?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    We hebben een rubriek "travel & lifestyle" die we verder willen opvullen, zulk soort dingen vallen daaronder. Dus komt zeker ook aan bod.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Twee blogsters zijn reeds aangenomen voor we deze oproep deden. Afgelopen week verscheen het eerste artikel van @TamaraBaars en komende week verschijnt het eerste artikel van @susanpoeder . Succes gewenst aan beide dames! :)
     
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Gefeliciteerd! Beide zijn mij niet bekend, gaat het hier om long-time-lurkers, verzoek-bloggers vanuit de admin of leden uit ons midden?
     
    TamaraBaars en Lionell vinden dit leuk.
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Tamara is ons aangebracht via een blogger van InsideFlyer DE en Susan is door Amy aangebracht.
     
  13. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Van harte gefeliciteerd!
     
    TamaraBaars en Lionell vinden dit leuk.
  14. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Ik kan ook zeggen dat ik samen met een paar anderen af en toe ga schrijven voor de Frontpage. Mijn eerste artikel staat er sinds zaterdag op.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, een guest blog post kan af en toe ook gepubliceerd worden.
     
  16. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben het inderdaad er me eens dat een economy blogger wel goed voor de diversiteit is, je krijgt dan ook wat meer te horen over de beste economy in bijvoorbeeld Europa. Daarnaast even voor de nieuwe bloggers: Succes met jullie blogs en ik kijk er naar uit!
     
    jongesander, lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    We zijn momenteel bezig met filteren en verwerken van de e-mails. Degenen die een e-mail hebben gestuurd zullen binnen dit en ten laatste 2 weken iets van ons vernemen.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    zoek je ook video bloggers? :D
     
    FlyingIvo, stijnec, kevin990 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Onze oproep voor nieuwe bloggers heeft gezorgd voor redelijk wat reacties, maar de administratieve afhandeling is de soep ingelopen. Een grote fout van ons uit. Jammer dat het zo is moeten lopen, want zo hebben we veel enthousiaste en gemotiveerde mensen gemist.

    Bij deze wil ik nogmaals een oproep doen aan degenen die interesse mochten hebben. Stuur mij dan aub een mail op [email protected] en dan kunnen we kijken wat er mogelijk is qua samenwerking.

    Lionell
     
  20. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hoi Lionell

    Vervelend, als het goed is heb je mijn inzending. Communicatie blijft belangrijk, had inderdaad al een tijdje niks gehoord.
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina